Gå til innhold

De som prøver denne måneden............kan signere seg her

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja er med lett jeg =)

Fersk prøver nå =) Hadde mensen siste dag 17 oktober. Har ei uke på at d klaffer. så jeg håper spiren sitter som støpt om ei ukes tid. Da er jeg veeeldi heldi, lr rett og slett flaks =)

dytter på..

Annonse

Jeg henger meg på.. Har fremdeles tante på besøk, men til helga igjen tenker jeg at det passer å prøve.. Tenker å ta noen el-tester denne gangen.. Er inne i min tredje pp, og staser på spiren sitter denne gangen:-)

2 pp når mensen er ferdig...har el rundt 4-5 nov tenker jeg...blir en laaaaaang mnd. Det MÅ klaffe denne mnd ellers aner jeg ikke når vi får ptøvd igjen, pga jobbsituasjonen min. Han en gutt på 22 mnd, og kunne ønske at det ikke blir så altfor stort mellomrom mellom ham og nestemann...men vi får se hva som skjer. Lykke til alle sammen:o)

Jeg signerer :-)

Regner med EL mandag eller tirsdag. Min kjære mann er bortreist i helga, så jeg får nok gi ha¨m en varm og god velkomst på søndag, med reprise mandag, tirsdag og onsdag ;-)

Håper det blir resultater denne gang!

Annonse

jeg har el i november jeg da... fikk mensen i går.. uff uff... men ønsker meg bare et friskt barn.... gutt eller jente, spiller inge rolle.

har en sønn fra før. vil ikke at avstanden skal bli stor imellom dem.

Slenger meg på her jeg og :) Meg og sambo har 6 "passive" pp`er der vi ikke regnet ut el og hadde da sex akkurat når det passet oss, så har vi snart 2 aktive pp`er.. Håper vi slipper å havne i vår 3. (8.) pp!!!

Har ikm på fredag 27.

Jeg er med!! Vet ikke helt når ikm er pga litt ustabile sykluser, +/- 3-4 dager, men hadde el 16 okt... Venter i spenning!

Ening med deg PrøvLykken, det er altoppslukende, tenker ikke på annet. Ser store mager over alt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...