Gå til innhold

Godt sagt av legen:

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Det har vi jo :-) Og etter det jeg har lest så er jo du full av symptomer, så du har gode odds!! :-) Jeg derimot, har ikke noen symptomer på verken tanta eller spire.. Bare på influensa.. hehe!

Krysser alt jeg har jeg på oss :-)

Klem

Selv om jeg har fått økt utflod og vært mye stikkinger i magen i går kveld og i dag så kan det være falsk alarm vettu. Kan liksågodt være mensentegn dette. Føles jo ut som jeg skal få mensen nå. Men da kommer mensen i såfall for tidlig.

HUSK, ingen symptomer kan man være gravid for det vettu snuppa.

Klem klem

=))))))))))))))) Stor klem tilbake til deg go-jenta vår :=))))))))))

Nå skal jeg snart ta meg en lang og varm dusj. Føler jo meg våt hele tida. Hehe. Også skal det jammen meg bli godt å få hjem gubben i kveld. Da skal han få kjørst deg ja. Whohooo.

Kos kos

>Han sa at det å prøve å få barn er som å være med i et lotteri..<

Hmmm....hva med det gode gamle hell i spill, uhell i kjærlighet????????

Betyr dette at det er strørre sjans for å bli gravid hvis man har et elendig forhold eller ikke noe forhold i det hele tatt??? Bør jeg vurdere å kaste ut sambo? :-O

Annonse

Tror nok ikke han mente dette helt bokstavelig..

Men det skal utrolig mye til å treffe på første forsøk, de som klarer det har en hel del flaks. Det er jo som sagt utroolig masse som skal klaffe.

Disse sædcellene har jo ingen radar for hvor egget er en gang og kan like gjerne svømme rett forbi..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...