Gå til innhold

Sylvi stvg er du her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bare så spent på hvordan det går med deg. Har du fått bebien din nå?

Håper at alt går bra med deg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er her jeg og babyen ligger trygt i magen min.

Skrev inn et innlegg når jeg kom fra sykehuset om hvordan det var gått,men jeg kan jo gjenta noe.

Da jeg kom inn på mandag,etter at jeg hadde vært på føden natt til søndag og fått beskjed om at vannet var gått og at de måtte sette meg i gang på mandag,hvis det ikke begynte å av seg selv,fant en lege ut at det nok ikke var fostervannet alikvell,siden testen var negativ.Hun ville at en annen lege skulle se på meg og han sa rett ut at den testen stolte han ikke på,da den ga så mange feil utslag.Han ville ta en innvendig+utvendig ul og så ville han ta en skikkelig underlivsundersøkelse av meg.Han fant ut at det var kun den ytterster fosterhinnen som var røket og da kunne jeg bare ha den lille gutten min i magen frem til termin,hvis det ikke skjedde noe mer.

Jeg er veldig glad for at jeg ikke fikk ham 5 uker før tiden,men irritert på at jeg fikk en slik beskjed natt til søndag og gikk her i et tenkehelvet,om hvordan det ville være for den lille prinsen min å komme til verden.Når enden er god,er allting godt,er det noe som heter*S*

Skrevet

jeg dytter litt på denne,så du får lest svaret.

Skrevet

Det var godt å høre at han ligger trygt og godt i magen din fremdeles. Har tenkt masse på deg. Håper at han blir liggende i noen uker til. Jeg blir mest sannsynlig satt i gang 3-4 uker før termin pga antistoffer i blodet. Er 33+1 idag, så jeg har kanskje bare 3 uker igjen. Er veldig spent på hvordan det blir å bli satt igang, eller om jeg får keisersnitt. Ønsker deg masse lykke til :o)

Skrevet

Koselig å høre at du har tenkt på meg.Håper også at han bli liggende i magen min i noen uker til.

Du sier du har antistoffer i blodet,er du rh-,eller er det andre ting?

Håper at alt går bra med deg og den lille.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...