Gå til innhold

Uten bil,


3barnsmor?

Anbefalte innlegg

bor i oslo så vi farter mye med tbane trikk etc.

 

Når er det vanlig å slutte med vogn egentlig til disse små? Jeg føler faktisk at jeg er ganske avhengi av den til poden min ennå, for en bytur tar på disse små bena hans. Men så føler jeg at det vil være for dumt å kjøpe tvillingvogn, for innen den tid så bør han vel være så stor at han orker å gå på beina sine? Eller?

Han blir forresten 4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min og blir 4, om ca et år:p

Jeg gidder ikke begynne m tvilling vogn, tenkte heller å kjøpe en slik vogn m sånn stå plate på.. slik at han kan stå der å hvile når han ønsker det;)

Min vil ikke sitte i vognen så ofte uansett, så det er bare for at han skal kunne hvile når han er sliten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jeg mener han bør være stor nok til det. Vi har også en 4 åring (nettopp fylt) av den "late" typen som elsker å sitte i vognen når han slipper til av 2 åringen, men han KAN gå langt når han bare vil og det forventer jeg faktisk av en 3,5-4 åring også! Til ekstreme tilfeller har vi en paraplytrille av enkleste sort, men jeg hadde overhode ikke invistert i en tvillingvogn om jeg var deg, vanskelig å komme frem med dem også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...