Gå til innhold

AAAUUUUU!!!!! Puppene mine......


Maddemor-1 gutt+1 jente:)

Anbefalte innlegg

Herlighet hvor vonde de er nå altså! Jeg er 8+0 i dag og puppene har vokst fra 75b til 80c...... Er det mye eller? Vises dritgodt at de har vokst og jeg har allerede blitt avslørt av en venninne pga puppene....

De er så vonde at jeg må ligge med BH om natten for å få sove.

Kjekt å kjenne at det er liv i meg altså, men trodde ikke de skulle være så vonde jeg da. Viste de fram til en venninne i dag og hun holdt på å le seg ihjel :) Hun lurte virkelig på hvordan jeg skal bli seende ut til slutt... hmmm... ja ja... det er vel ikke så mye jeg kan gjøre med det uansett. har ikke lagt på meg mer enn 0,5 kg da, så puppene skyldes ikke vektøkning i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*ler*

Bare gled deg, d blir verre ;)

 

Har vondt jeg også, men ikke noe særlig større blitt, men d er sikkert siden jeg har to unger fra før, så d er unnagjort d der :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, jeg er sikker på at jeg kommer til å få DE roll-upsene!!!!!

Skal bli meg ei fin ei til sommeren skjønner jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk fra d til f i første svangerskap. Nå har jeg en e men regner med å bli en f, håper jeg ikke blir større en det ihvertfall hehehe.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Mine vokste endel i begynnelsen, måtte kjøpe ny bh.. Men etter en stund avtok det. Pause i noen uker, men nå er det på'n igjen ;) Har ikke merket at de har vokst så mye nå denne gangen, men kjenner voksesmertene.. Det kommer vel etterhvert.. I rykk og napp.. Er 18+0 nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oi. Makan å folk går opp da! Jeg vil gjerne bli kvitt litt av mine jeg da *ler*

Startsfasen er på 80/85B/C *dåne*

Gikk fra 80 B til 85 C de 13 ukene jeg var gravid forrige gang!!

 

VIL IKKE HA STØRRE!! *knis*

 

Mine er ikke vonde ....... enda! Men jeg merker det sprenger nå og da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ikke så langt på vei, bare 4+1 men mine pupper har KRYMPET!

jaja. vanligvis er jeg en 75b men nå er det snart tilbake til a-cup....:(

 

jaja, de puppene kommer vel tidsnok..

 

75G??? oioioi. det må jo ha vært tungt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.flere av oss her ja.er akkurat 5 uker i dag,og brystene er skikkelig tunge og vonde.rart-kom liksom på et par dager bare.var en mellom ting mellom 75 b og c tidligere,mens nå fyller jeg c-cupen godt..enda så kort jeg er på vei..hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her! Ble bedre i dag da jeg gravde fram sportsBh`en - tror det med god støtte kan være lurt -- bare å legge bort de fine push`upsene-- på den måten blir man kanskje ikke uønsket avslørt heller ????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt godt aa hoere at det er mange av oss...har saa utroooolig vondt i brystene mine..de kjennes steinharde ut og veldig tunge...det foerste jeg gjoer naar jeg kommer inn doera etter jobb er aa slippe de fri..he he!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mine har også vokst litt og er til tider meget sprengt..men regner med det blir verre..melkespreng etter fødselen sist gang gikk jeg fra 75 B til en engangstruse med hull i tredd over hode, passet ikke ammebh engang..men gikk overtil en 85D etterhvert:)

nå er de bare en velfylt 75B igjen,men vokser vel litt til..ikke alfor mye håper jeg;) er snart 8 uker på vei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for meg så er de kikkelgi tunge og såre når jeg går utn bh hjemme eller med tynn bh,så et tips kan jo være å kjøpe amminnlegg i ull og bruke de nå!du trenger nok det likevel etterhvert,hvorfor ikke kjøpr nå og ta vare på stakkars ømme brystene;) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja det var en god ide:) Det skal jeg kjøpe meg neste uke! De er ikke akkurat behagelige om dagen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da måtte jeg kjøpe ny bh i dag. De gamle trykker og er vonde.

 

Gikk fra 75b til 80c og er 7+6... Hvor skal dette ende?

Min mann syndes jo da det er litt kult og kunne oppleve forskjellige bhstørrelser med samme kvinne :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi vokst like mye og er omtrent like langt på vei..... Min sambo er også temmelig fornøyd om dagen og kan ikke fått sett nok på de.... Han får ikke lov å ta så mye på de for de er jo så voooonde....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...