Gå til innhold

Har spurt før men.... spør igjen jeg :-)))

Anbefalte innlegg

Skal på ultralyd på mandag morgen, hvis alt ser bra ut, hva skjer da? når tar jeg eggløsningssprøyten? og når er det uttak og innsetting?

Har prøvd å finne tilbake til slike innlegg men fant ingenting hmm...

Håper dere kan hjelpe meg, har litt med min kjære og jeg og jobben og gjøre hehe vi jobber jo i samme firma og må begge være borte og nå har vi også vareopptelling... shit shit shit.. hehe

Fortsetter under...

Jeg skal til ultalyd på mandag, og dersom det ser bra ut setter jeg eggløsningssprøyten kl.20.30 mandag kveld og har uttak onsdag. Innsetting 2 dager etter, altså fredag. Har opplevd tidligere at de ikke har hatt plass til meg for egguttak, og har da måtte ta Gonal-F en ekstra dag, for så å sette eggløsningssprøyten, men jeg håper det ikke skjer denne gangen.

Oioi kan de skje så fort ja, åhh det hadde vært perfekt.. får håpe de har plass til meg da, men da må jeg jo dra nedover på tirsdag da? hmm vi får vel bare vente å se til mandag, hvordan det ser ut nedi der.. At det skjer noe er iallefall helt sikkert, det stikker og bobler og det meste føler jeg nå...

Lykke til!!!

Du må regne med 10 - 12 dager med hormonsprøyter før du kan sette EL-sprøyta, dvs. at når du er på UL på mandag har du vel bare satt sprøyter i 8 dager, så det kan være at du må stikken noen dager til før EL-sprøyta.

På mitt forrige forsøk måtte jeg på en ekstra UL før jeg fikk sette EL-sprøyta, så det kan skje det også.

God helg:-)

Klem

Hei!

Spennende at det er imorgen allerede. Sist var jeg på første ul på en tirs, kom tilbake både tors og man, satte el sprøyte på man kveld og reiste til Danmark tirs, egguttak på onsdag. Forrige gang var jeg på første ul på dag 7.

Skal på dag 9 denne gangen, så håper vi drar iløpet av helgen:o)

Lykke til imorgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Klem

Hei du.. ja i morgen er dagen, det blir kjempe spennende.. min kjære er helt på styr her.. vi får se hva legen sier i morgen.. er veldig spent fordi jeg har jo tatt 225 enheter (sist fikk skulle jeg ta 150?) håper dette har gjort at jeg har fått mange fine egg på gang..

Skriver til deg i morgen etter jobb.. klem

Annonse

Uff uff, får litt panikk jeg... Jeg tok også 150 enheter sist, men denne gangen er jeg satt på 112,5. Det virker så forferdelig lite. Jeg skal på UL på onsdag og krysser fingrene for at de finner noen egg! Sist fikk jeg vel og merke over 20 eller 30 egg, men av dårlig kvalitet. Hvor mange egg fikk du sist?

Lykke til i morgen!

Hei, ja det er ikke lett med disse dosene... Jeg tok 150 første gang, og fikk veeeldig mange egg. Så hadde ejg 125 neste gang, og det var for lite..... Hadde så 132, fikk da 2 egg... og 1 ble befruktet. Har nå gått opp til 141,5. Dette er VANSKELIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hadde man bare visst den dosen, og spart seg for alt det ekstra en feil dose medfører...

Lykke til Blåklokka og krysser fingrene for deg på onsdag. Skal selv på ul på tirs:o)

Klem

Hei Brumm!

Uff, nå ble jeg enda mer nervøs... De har jo gått drastisk ned på min dose da...hvis så lite skal ha betydning, som du forteller. Ble forsøket avbrutt da du fikk 125 ie eller økte de etter UL?

Jeg fikk ut over 30 sist, men allikevel har jeg panikk for at det ikke skal være noen nå. jada... lenge leve spenningen!

Tvi tvi i morgen, Brumm - jeg kommer en dag etter ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...