lillefrk Skrevet 20. oktober 2006 #1 Skrevet 20. oktober 2006 Hei dere som har vært her hvor jeg er nå: 25 uker på vei med en liten gutt som sparker HELE tiden. Type 30 - 40 ganger for dagen, samt hele natten når mamma vil sove... Lurer på om det kan være noe galt? Har hørt om sjokomelk for å gire opp babien, men noen som har noen tips for å roe den ned? Blir veldig glad for svar
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2006 #2 Skrevet 20. oktober 2006 Du får bare se på det som at du er heldig som kjenner mye liv. Eneste som gjorde min rolig var valium. Måtte ta det da jeg skulle inn og snu han. Men det er vel ikke et godt råd. Så du får trøste deg med at det er verre å ikke kjenne noe...
tutsi 77 Skrevet 20. oktober 2006 #3 Skrevet 20. oktober 2006 Min i magen har også vært veldig aktiv lenge..roligere nå på slutten..har bare 2 dager til termin..Jeg tenker det samme som anonym..Jeg var ihvertfall hele tiden kjempetakknemlig at han var så aktiv, sånn at jeg slapp å bekymre meg. Jeg har sunget for han i flere måneder nå..det har roet han at jeg da samtidig stryker på magen..Jeg lover deg..den dagen han plutselig ikke er fullt så aktiv savner du det..Det gjorde ihvertfall jeg når han begynte å dempe seg ..selvom han fremdeles er relativt aktiv.
Januar07 <3 Februar12 Skrevet 20. oktober 2006 #4 Skrevet 20. oktober 2006 jeg har en spilledåse som jeg har spilt en del for babyen i magen,og nå roer den seg ned hvis jeg setter den på.så du kan jo kanskje prøve det.må spille den minst en gang om dagen helst.skal hjelpe til å roe babyen når den kommer ut til oss,for da er det en kjent melodi! har også hørt at man kan prøve å gjøre noe som roer deg ned,for da roer kanskje babyen seg også.legg deg ned å hør på noe rolig musikk f.eks. husk å også være glad for alle spark du kjenner...selvom det kan bli litt slitsomt! lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå