Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2006 #1 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg tok blodprøve i går og var vel ca ett minutt fra å besvime, fikk ikke lagt meg over på venstre side pga lå på en liten benk. Kom til meg selv etterhvert, men var svimmel og uvel lenge. La etterhvert til at jeg kjente mindre liv enn vanlig i går og i dag er det også mindre liv enn vanlig. Er også plaget en del med kynnere, men det er jeg også til vanlig. Lurer på om det er farlig for barnet at mor nesten besvimer? Noen som vet? Er i uke 35.
Tjatjo Skrevet 20. oktober 2006 #2 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg holdt på å besvime under ultralyden i uke19.....siden har jeg bedt om å få sitte mer oppe eller ligge på siden under undersøkelsene. Jordmor sa det var ganske vanlig. Det var ingen hyggelig opplevelse, men nå tar jeg tegnene når jeg begynner å bli borte, så da bare setter jeg meg opp og drikker litt vann. Tror ikke det er farlig, men du kan jo spørre jordmoren din. Mine små har det i allefall veldig bra i magen tross det at jeg nesten besvimte =0) Er nå 35+0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå