Gå til innhold

nå lurer jeg på mange ting....

Anbefalte innlegg

Jeg fikk mensen på lørdag som var. ble ferdig med den på torsdag, altså i går. Jeg har alltid regnet fra siste dag mens til første dag mens. Da går det 28 dager. Men legen sa jeg skulle regne fra første dag mens til første dag mens. da blir det jo sånn ca. 33-34-35 dager mellom hver mens. er ikke alltid like regelmessig. Hvor lang syklus har jeg da og når kommer sånn ca. eggløsningen?

Er det for sent å prøve å bli gravid når utfloden blir litt tykkere?

Dette er nok sikkert mega dumme spm. men hvor ellers kan jeg stille dem uten å gå til legen?:) Dere er en super jeng!! Går inn i min 3.pp nå.....spennende, men vil at alt skal klaffe denne gangen!

Når skal jeg ha sex?

Orker ikke å ha sex hver eller anenhver dag i en hel måned!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6763703-n%C3%A5-lurer-jeg-p%C3%A5-mange-ting/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du skal regne fra den dagen du fikk mens til dagen før du får neste mens...da har du vel ca 33-35 dagers syklus....noe som ikke er såå uvanlig.... Vil tro eggeløsningen din kommer på rundt 18-20..rundt der en plass....Eggeløsningen kommer ca 14 dager før mens...men du kan ikke regne ut når det kommer ETTEr mens....men lutealfasen, altså fra eggeløsning til mens er omtrent 14 dager hver gang..noen lengre og noen kortere....ta en eltest så er du sikker:) Det får du kjøpt her: www.billigetester.no eller på apoteket...husk ikke bestill for over 200 kr...ellers blir d toll....

Man får som regel elslim når man har el...MEN det er IKKE alle som får/ser dette...men du kan prøve å følge med på det...

Les her: www.pernille.info :)

Jeg pleier å ha sex rundt da jeg tror har el..og spesielt mye når jeg får positiv eltest.....

KLEM og lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...