kleenex Skrevet 20. oktober 2006 #1 Skrevet 20. oktober 2006 Hei! Gutten min er snart 3mnd og griner alltid når vi kjører bil, det er veldig frustrerende og jeg hvet liksom ikke om han har vondt noen steder eller om han bare kjeder seg, men han slutter å grine med en gang vi tar han ut av bilen. Er det noen som har erfaring med noe lignende?
Ranveig R Skrevet 20. oktober 2006 #2 Skrevet 20. oktober 2006 Guten vår var ganske sær på akkurat det der då han var liten. Han grein når vi kjørte sakte, men når vi kom opp i 3. eller 4. gir slutta han... Det var eit mareritt å stå i kø! Det bedra seg litt då han runda halvåret, og då vi bytta til stort bilsete ved ca 9 mnd vart bilturen mykje greiare. Han likar ikkje å bli spent fast i setet, men når han først er på plass går det greitt. Det kan vere at guten din ikkje likar bilsetet, det kan vere lydane i bilen skremmer han, eller det kan vere han kjedar seg. Har du prøvd å feste ein leike eller uro på håndtaket på setet? Så han har noko å sjå på? Eg går ut ifrå at problemet vil gå over etter kvart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå