Gå til innhold

ang arb,fortell om dere da


~hope~ i 7.himmel

Anbefalte innlegg

er det farlig å jobbe fulle uker i begynnelsen?jobber i barnehage fulltid-og er så redd at det skader fostret noe.er jo en del stress inni mellom og mye løfting.jobbet/jobber dere fulltid og evt på hvilken arb.plass.syns det er tidlig å fortelle arb.giver noe enda også.i forhold til tilrettelegging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg måtte fortelle det på jobben ganske tidlig siden jeg jobber med en utagerende autist og gravide får ikke jobbe med ham. I tillegg er det mye overtid der omdagen og det har ikke jeg overskudd til å påta meg. Jeg begynner med tilrettelagt arbeid fra mandagen av.

Tror ikke det er skadelig å jobbe fulltid, selvom det er litt stress om formen er god, men blir det for mye for deg og du trenger ekstra pauser ville jeg sagt fra. Arbeidsgiver plikter å legge til rette for deg, ikke gi deg på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei... e jobba som frisør å har jobba fullt fram t 3 uke siden, fikk problem me ryggen. Har gått aktiv fram t no. ska t jormor onsdag i neste uke og får da sjå ka d bli t videre. E e litt over 12uke på vei å ha slitt me endel tretthet,kvalme men ellers bra ;-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke farlig. Dersom du blir så sliten at det er uforsvarlig kan du vel sjekke om du kan sykemeldes en dag i uken, men det er ikke farlig med mindre du har et risikosvangerskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...