Gå til innhold

Klar for kveldstreff i Larvik?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er veldig stille fra Larviksfronten her syntes jeg. Det er sikkert flere enn meg med voksende mage som syntes det hadde vært hyggelig å møte andre mager. Er selv 31 år og venter nr. 2 i midten av mars. Er i full jobb så et treff på kveldstid hadde passet perfekt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som en god idè! Er også i jobb, så det må bli på kvelden for min del også.

Jeg er også 31 år, venter den første 9.desember.

Flere som blir med?

Skrevet

To er mange flere enn en :) Om du hadde hatt lyst til å treffes hadde det vært koselig.

Skrevet

Helt enig! Passer det for deg en kveld i neste uke en gang?

Skrevet

Det var hyggelig :) Litt opptatt neste uke, men jeg har mulighet på tirsdag etter kl 20 eller onsdag. Vet ikke hvordan det evt. passer for deg?

Skrevet

Begge dagene går fint for meg:) Skal vi si onsdag kl. 19 på en eller annen kafe i byen for eksempel?

Skrevet

Onsdag kl 19 på Fritz, høres det ut som en plan? Det hadde vært hyggelig :)

Skrevet

Supert! Da sier vi det. Har ikke vært der før jeg, men det er vel ikkje så mye folk der at vi får problem med å se hverandre tenker jeg. Hihi.. folk sier de ser magen min en stund før de ser meg, så det får være kjennetegnet mitt ;)

Gleder meg!

Skrevet

Jeg skal se etter magen :) Min er nok ikke like synelig, men det burde ikke være noe problem å finne hverandre.

Da sees vi på onsdag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...