Gå til innhold

Jøsses for en leamus jeg har i magen nå...

Anbefalte innlegg

Plutselig så dirra det skikkelig inni magen. Sånn leamus. Hadde det her for en del dager siden. Vet at ikke dette er noe graviditetstegn, men dette var skikkelig mye leamus i magen nå. Lurer på hva det kommer av. Det er hele tida nå. Ekkelt.

Fortsetter under...

Annonse

Aner ikke, men det er nok en form for leamus, eller kanskje det er det det er, og at krampe blir litt feil ord. Det har aldri gjort vondt de gangene jeg har hatt det i alle fall.. :) Om det er sånn leamus, så er det vel samme grunn som det.. Og jeg aner ikke hva grunnen til leamus er :P

Jeg merka en del ting som var annerledes etter at jeg fikk datra mi, feks dette med kramper, også at jeg kunne kjenne EL. Men kjenner det ikke nå, det har sikkert med at jeg har gått et par på på pillen. Det kan visst forandre seg veldig etter hver unge, har jeg forstått.

"Hva er leamus

For å si det enkelt er leamus ufrivillige, hurtige muskel-rykninger i serier. Dette kommer av overfladisk irritasjon av nervene til de små musklene rundt øyet; eller i muskler ellers i kroppen. Man kan også få leamus i de store musklene ved uvant trening, ved stress, eller ved små forskyninger i salt balansen.

Vanligvis er ikke leamus farlig, men dersom rykningene varer i flere uker kan der være lurt å kontakte en lege."

Fant denne på en side. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...