Gå til innhold

Hadde jeg nå vært...

Anbefalte innlegg

Ordentlig prøver,altså ikke på piller, så ville jeg hatt EL løpet av denne uken...=o) Har massa slim idag og hadde litt i går også... Så kommer det mye i morra også + kanskj søndag. Så da ville vel EL en min komme denne helgen fegner jeg med...Hadde det ikke vært for pilla=o(

Dritt=o( Vil også ha barn... Driver å vurderer å skrive ned alt som jeg lurerer på og kan og vet at det er nå det passe best for meg å ha baby til... Tror jeg skal ta opp med han i helga og så kan han tenke på det frem til jul=o) For da går den siste brettet mitt med piller... Gidder ikke å hente en ny en... Spare penger. tiihii=o) Han som er så opptatt av å spare mest mulig=o)

Vel en liten syte tråd fra meg i dag og, var ikke meningen. Synes det var rart å ha slim, men har bare skjønt at pilla stopper eggløsningen og ikke alt annet=o) hehehe..

Klem til alle sammen=o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6763387-hadde-jeg-n%C3%A5-v%C3%A6rt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hellooooo BabyCakes!!!

vet du hva du gjør..... du skriver ned alle tankene dine og følesene dine ang barn i et langt brev..... vær ydmyk og sånn, ikke noen anklagelser eller utpressninger..... du gir brevet til han, sier at det er vanskelig å snakke om på en saklig måte, si at du vet at han har bestemt seg men at du ikke føler deg fornøyd med det, at du tenker på det hele tiden og ikke har det helt bra.

Si at han skal bruke god tid på å lese brevet, gjerne lese det mange ganger og at dere trenger å ta avgjørelsen feks før jul, sånn at du eventuelt slipper å kjøpe nye piller. si at du vil ikke at han skal svare med en gang, vil ikke diskutere det nå. fordi han skal tenke mye på det og lese brevet ditt mange ganger.

Fortell han i brevet at det viktigeste for deg er selvfølgelig at dere 2 har det bra sammen, det prioriteres som viktigest, og hvis han vil vente vil du at dere bruker mere energi på romantikk og åpenhet i forholdet. sånn at han ikke føler seg presset liksom.

ja, eh.... dette bare kom over meg, skulle ikke bli så langt, hehe! men hvis jeg hadde vært i din situasjon hadde jeg gjort det. Bruk god tid når du skriver brevet sånn at du er sikker på at du er fornuftig og ikke presser han...

Lykke til snuppa!

klem!

Eller så kan du gjøre som meg (rådet funker bare hvis han vil ha barn, men ikke akkurat nå): Si ifra at du har lyst på barn og at du derfor slutter på prevensjon. Hvis ikke han har lyst på barn får han stå for prevensjonen. Da har du vært ærlig. Det gjorde jeg og fikk da beskjed om: da blir det ikke noe sex på oss fremover og blir det det så bruker vi kondom. Resultatet er noe helt annet: Vi har like ofte/sjelden sex som før og aldri brukt kondom.. Nå etter noen pp så er han nysgjerrig på om vi har fått det til.. Lykke til Babycake. Håper det ordner seg for dere:-)

Annonse

Hehehehe....

Takk skal du ha=o) Har vært ute en tur=o)

Det var noe sånt jeg tenkte på... Skarive ned tankene mine og la han lese det flere ganger og tenke på det...Og komme med et svar senere når han er klar eller ved juletider...

Og så er det viktig for meg å vite hva han føler og at han viser det til meg...=o) Har ike akkurat følt meg elsket på en stund og det har jeg fortalt han, men det ser ut til at han har glemt det igjen=o(

*Må nesten minne på han i kveld* Kremt=o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...