Gå til innhold

Noen med termin i midten/slutten av November?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har den 19 November hadde vært fint å utveksle erfafinger, samt dele den ¨laaaange¨ ventetiden!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja jeg har også termin den 19. november...30 dager føles veeeldig lenge akkurat nå..

Gjest leelu23 HØYGRAVID
Skrevet

Jeg har termin 25 november og har følsen av at han kommer den 19. nov

det har jeg hatt siden jeg testet positivt.. det er årsdagen til meg og samboer faktisk :) hadde vært litt av en gave å fått det :))

Skrevet

ja det måtte vært en veldig fin gave å få!! og samtidig ok hvis det kunne skje litt før.. er det første barnet?

Gjest leelu23 HØYGRAVID
Skrevet

Ja:)

første barnet, en stor gutt sier de.. hehe

mamma fikk jo meg 8 dager før..og jordmor tror ikke jeg går til termin engang.. så det blir spennende å se!! Gjør ikke meg noe å få noen dager før :)

Din da?

Skrevet

Jeg har termin 15.nov, sist fødte jeg 9 dager før.

Skrevet

min andre.. Har ei jente på 5 fra før og de sier det er ei jente igjen. Jeg har funnet ut at jeg ikke husker noe fra sist..hehe. Like mange spørsmål som sist, og like utålmodig...

Hvordan er formen?

Skrevet

Så koselig, til og med en som har termin på samme dato som meg:) Jeg har IKKE lyst til å gå på overtid, gjerne 1 eller 2 uker før for min del. Men er det ikke typisk at man går på overtid hvis man er førstegangsfødene? Hvor i Norge er dere fra? Og alder?

Gjest leelu23 HØYGRAVID
Skrevet

Nei bortsett fra litt halsbrann og bekkenløsning kan jeg vel ikke klage..

å sånn som jeg flyr i trapper om dagen føder jeg sikkert litt før *håpe håpe*

har pusset opp badet oppe.. og det nede er ikke ferdig.. så flyr opp og ned i 2 etg 12 ganger i døgnet...

Men- må si jeg gleder meg til å få ut ungen nå ja.. :)

din da?:)

Skrevet

halsbrann og bekkenløsning hørtes veldig kjent ut.. men faktisk har bekkenet blitt bedre den siste uka. Var hos jordmor i dag og hun sa det kom av at babyen lå langt nede og på en måte stabiliserte litt.. Så jeg har jo kanskje et visst håp om at noe kan skje litt før denne gangen... Gikk 2 uker over forrige gang..

Skrevet

hmmm.. det der med overtid eller føde før er helt håpløst å si noe om på forhånd.. men man kan jo håpe.. jeg har begynt med modningsakupunktur denne uken og håper det skal hjelpe meg litt...

Jeg er fra Østlandet, Buskerud. Dere da?

Skrevet

jeg har to UL terminer. En 10.nov. og en 16.nov. Jeg føler jeg føder 6.nov.. Dagen før min egen bursdag!!

Er fra Bergen, men bor midt i oslo!! Du da?

Skrevet

jeg har termin 18.november;)

Skrevet

Har termin 22. november i følge ul, men har egentli mere tro på menstermin som er den 16.. men d er vel bare å vente å se! :)

Skrevet

Jeg har 27 nov. Spennende tid i møte. ;o)

Skrevet

Jeg har ul termin 23 november. Men mens terminen er den 14. (satser mer på den jeg, men vi får se). Gleder meg til å bli ferdig å få igjen kroppen min.

Skrevet

Jeg har termin 13 november... og jeg håper at h*n kommer ut før...

Skrevet

jeg har UL termin 21 november og vanlig termin 15 november.

han får komme når han kommer men det gjør ikke noe om han kommer i natt for og si det sånn :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...