lillefrk Skrevet 20. oktober 2006 #1 Skrevet 20. oktober 2006 hei, noen som kan telefonnummeret til en jordmor telefon? Mente det var en her på bim, men finner det ikke. litt seint å ringe jordmora mi nå.... og lurer selvfølgelig på noe Blir veldig glad for svar
mamseeeen Skrevet 20. oktober 2006 #2 Skrevet 20. oktober 2006 hei... joda det er noe som heter jordmortelefonen her inne, nr 82099303... har åpent fra 10-18 lykke til:)
findus Skrevet 20. oktober 2006 #4 Skrevet 20. oktober 2006 Det koster nesten tredve kroner pr minutt å ringe jordmortelefonen her, men det er kanskje verdt det? Hvis ikke går det jo an å prøve å ringe sykehuset der du skal føde også, og høre om det er noen der som kan svare deg. Lykkke til!
lillefrk Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 20. oktober 2006 joda, takk for det... Er ikke noen krise, så jeg kvier meg litt for å ringe. Lurer på om det er normalt at babyen sparker så mye som min gjør... Er riktignok 25 uker, men han holder meg våken hele natten og sparker sånn 30 - 40 ganger pr dag.... Blir jo nervøs for alt vet dere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå