Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2006 #1 Skrevet 20. oktober 2006 Er det bare meg som synes denne posen er MYE dårligere enn voksi? Synes barnet er kaldt etter soving nå, hvordan blir det da på vinteren?
Meg og bøllegutta!! Skrevet 20. oktober 2006 #2 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg er superfornøyd med posen... har aldri brukt voksi pose da ,men jeg syns de ser så klumpete og store ut. har aødri reagert på at lillegutt har vært kald etter soving. Har brukt den en vinter. også brukt den i pulk og da har han ogsåvært varm og god etter skituren:) men det er bare min mening
april74 Skrevet 20. oktober 2006 #3 Skrevet 20. oktober 2006 Er også fornøyd med den posen. Småen holdt seg god og varm i den hele fjor vinter... Og han sov ute så sant temperaturen ikke nærmet seg -10...
annie-77 Skrevet 21. oktober 2006 #4 Skrevet 21. oktober 2006 Hm, vi er veldig fornøyd med den. Tulla sov ute i den i hele vinter, ofte sov hun bare i ullstrømpebukse, sokker, ullbody, tynn genser + lue og votter. Hun var alltid god og varm. Om du snører godt igjen, og kanskje har et lunende babyteppe under posen skulle han holde seg varm. Ellers ville jeg tatt det opp med forretningen..
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2006 #5 Skrevet 21. oktober 2006 Høres rart ut, for jeg hadde baby i den posen uten skinn under i 10 minus i fjor. Aldri kald. Du bør bytte ut bomullstøy med ull hvis du bruker det, ull isolerer.
mamma-1977 Skrevet 21. oktober 2006 #6 Skrevet 21. oktober 2006 Vi brukte den også fra ca 5 måneder, og har aldri hatt problemer med kulde. Husk å ikke stappe den for full (dvs. kle på barnet så mye at det ikke er luft i posen). Luft er med på å isolere og det er viktig at barnet kan bevege seg. Jeg har ikke vinterdress nedi posen, men kun lag-på-lag med ull. Vinterdressen kan gjøre det klamt. Prøv bare ulltøy og en ulldress ytterst, evt. en tynn fleecedress.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå