anonym222 Skrevet 20. oktober 2006 #1 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg venter og venter - på nr tredje mann. Og lurer på om noen har erfaring eller hørt om at løs mage er et tegn på fødsel snart - når termin er så nære? Har fått fire behandlinger med akupuntur for å modnes - har - nå 2 cm åpning og er helt myk og moden i følge jordmor.
selfangerkjerringa Skrevet 20. oktober 2006 #2 Skrevet 20. oktober 2006 ja da skulle jeg hatt fødsel lenge gitt... har slitt med løs mage hele svangerskapet jeg ikkeno tegn til denne harde magen de fleste gravide klager over...
ma boi Skrevet 20. oktober 2006 #3 Skrevet 20. oktober 2006 Jepp, det kan det være. Jordmor på Riksen sa det var veldig vanlig å ha diaré når noe er på gang. Hun sa det var svært vanlig å ha hatt løs mage, vært litt uggen og kvalm fordi kroppen skjønner hva som er i ferd med å skje.
anonym222 Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 20. oktober 2006 Takk . hører på jordmor på riksen jeg. Har vært litt uggen - og ihvertfall små kvalm på morgenen. Alt av tegn er bra - sluker det!
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2006 #5 Skrevet 20. oktober 2006 Da jeg fikk førstemann startet det faktisk med veldig løs mage tidlig på morgenen. Dette vedvarte hele formiddagen. På kvelden var babyen født. 10 dager før tida. Kan være tilfeldig, men kanskje ei...
Dårlig fantasi Skrevet 20. oktober 2006 #6 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg venter første. Har vært litt kvalm og uggen i to dager, sælig når jeg spiser. Og i dag løs i magen. Var nettopp på kontroll hos legen som sa at det nok ville skje noe i løpet av helgen. Krysser fingrene for oss jeg :-) Ser vi har termin samme dag også :-)
PrincessElisabeth Skrevet 20. oktober 2006 #7 Skrevet 20. oktober 2006 jeg venter første og igår var jeg veldig rar i magen, ikke direkte løs i magen men mer oppblåst og vond... Har hørt at løs mage er normalt å ha samme dagen, på en måte naturens klyster da...at man får tømt seg før fødselen...
Gjest Skrevet 20. oktober 2006 #8 Skrevet 20. oktober 2006 Det stemmer det. Jeg har hatt løs mage rett før hver fødsel. Systemet tømmer seg selv. Derfor slipper jeg alltid, heldigvis, klyster
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå