Gå til innhold

Et personlig og intimt spørsmål...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Jeg barberer meg fortsatt. Men det kan jo bli verre når magen blir stor :) Men jeg syntes vi skal gjøre det som vi syntes er riktig for oss selv jeg. Det viktigste er jo at vi trives. For da trives jo den lille i magen vår også.

De sier jo at det er større sjanse på soppinfeksjon. Men så lenge du ikke er plaget av dette fra før av, så kan du nok fortsette. Men bruk en riktig såpe med riktig pH. Da er man med på å forhindre sopp.

Akkurat dette har jeg gått å lurt på og... Sluttet å barbere meg da jeg fikk vite om lille Peanut... spurte faktisk en lege om det,og fikk til svar "Ja,det er jo en grunn til at du har de hårene der nede..." Tok det som at jeg ikke burde barbere meg... Men tror ikke det kan være noen krise heller om man velger å gjøre det..

Du kan godt fortsette å barbere, farene for sopp/infeksjon er ikke så mye større nå enn til vanlig. Men med mage er det vanskelig! Prøvde å stå foran speil, men da blir det speilvendt og det hele endte med at blodet rant! :o) Hehe... Sambo hjalp meg å frisere litt, det var egentlig en litt "koselig" greie!

Annonse

jeg har også brukt å barbert meg, men etter taesten ble possitiv så har jeg ikke gjort det, både for å kansje lettere unngå innfeksjoner, og ikke minst, at jeg skal til UL og kansje legen skal titte oppi der :-)

men går jo an å pynte litt opp fordi da, og ta det meste men ikke forran kansje?

Hellu i luken!

Jeg skjønner ikke akkurat hva problemet er jeg. Du er vel den samme, og føler vel personlig det samme ang barbering som du gjorde før du ble gravid.

For min egen del gikk jeg "naken" under hele svangerskapet jeg, og hadde da ingen "komplikasjoner" med dette. Tror både jeg og gubben hadde fått rimelig angst skulle jeg plutselig måtte ha latt skauen gro!

Er jo en viss del som involverer han ganske mye, og den delen er jeg superavhengig at fungerer. Og sex med masse hår blir håpløst! (For meg!)

Tror ikke dette er noen fare! Kos deg så hårløs du vil, det har jeg planer om! Nå med nr 2! : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...