Gå til innhold

der kommer ho gitt...

Anbefalte innlegg

5 dager over kom tr endelig, hvertfall spotting så da er hun vel rundt hjørnet (får som regel mensen på kvelden når jeg spotter på morgenen). Siden jeg har tatt to negative tester har jeg bare ventet på å få henne overstått. Så nå får jeg "rensket" opp her og begynner på ny pp. Fikk el-tester i posten i dag så forhåpentlig finner jeg el med dem:)da blir det ikm uke 46 da. Hva med dere jenter, noen andre 46-jenter?

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6762773-der-kommer-ho-gitt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, den dumme mensen. Men men. Nå har du nye muligheter i neste pp vettu. Kanskje det er da det klaffer for deg. Krysser fingrene for deg jeg. Også må du kose deg litt ekstra masse nå og ta godt vare på deg selv. Så skal du se at det sitter en spire hos deg snart.

Klem

Takk Juhujenta, skal nok gå greit. Er bare litt spent på om jeg finner el. Er ganke sikker jeg hadde det forrige pp men virker ikke som vi traff, var litt overivrige og tidlig ute;)

Hvordan går det med deg da? føler du deg bedre i dag? ca en uke til IKM?

Krysser fingrene for deg vettu:)

Annonse

Ja, neste mnd flytter vi nok over til 1. trimester ;)

Jeg er like stor optimist hver mnd jeg! Sist gang tok det 7 pp å få til en spire, så det kan jo ta minst like lang tid denne gangen, men det er jo så spennende å være prøver at selv om det tar litt tid - så er det OK for meg. Sambo gleder seg allerede til neste "pule-uke"... He, he...

Jeg skal også kose meg med rødvin i dag jeg også ;) Og fyre opp i peisen i høstværet!

Ikke lett å bli klok på denne syklusen våres. EL kan jo plutselig komme tidligere eller seinere enn det vi trur også.

Takk, formen min e rmye bedre i dag. Jepp, bare snart 1 uke til jeg venter den dumme mensen og kan teste om den ikke kommer da. Jeg forbreder meg på at mensen kommer. Så vi får se da.

Har i hvertfall fått økt utflod og det stikker mye nederst i magen. Men kan liksågodt være mensentegn dette vettu.

Klemz

Hehe. Ja det er mange som er spente nå. Vi er jo så mange i uke 43 som har IKM. Jeg har ingen tru på at jeg blir gravid så fort siden jeg er bare i 2 pp. Så jeg forbreder meg på at det kan ta tid og får jeg mensen så får jeg ta det med et smil:=) Ikke noe annet å gjøre med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...