Gå til innhold

Endelig her!!!!!!


Paula29

Anbefalte innlegg

Etter 6 måneder prøving er jeg endelig gravid!!!

 

Ettre mange måneder venting for å bli gravid kjedde det endelig. Jeg kunne ikke tro mine egne øyne da jeg så på en positiv test. Tårene bare rant ned for både meg og mannen min da vi så på resultate.. Vi føler oss så lykkelig, at vi kan opplever dette på andre gang.

 

Jeg gleder med til å gi til min lille sønn(2 år nå) en liten bror/søster. Han elsker å være sammen med små barn.

 

Jeg tror har kjøp meg mer en 100 stk. eggeløsnings test og graviditetst tes at dere anner ikke. Det har vært så frustrerende å ønske å bli gravid og ikke bli likevel, så nå er vi glad for at vi venter våres andre barn.

 

I følge meg er jeg bare 3 uker på veie, så baby blir fød i juni neste år...

 

Så glad for å være samme med dere nå!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gratulerer så mye...men tviler på at du er 3 uker på vei...tast inn siste mens så får du termin...på babyverden....lykke til da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer og velkommen hit:)

Jeg prøvde også i 6 måneder før det ble klaff, det er jo egentlig ikke lenge men føles som 100 år, I know!

Hvis du bare er 3 uker på vei er det bare en uke siden eggløsning da?... For man regner uker fra første dag i siste mens og ikke fra eggløsning, så kanskje du mener at du er 5 uker på vei da?..

Masse lykke til med graviditeten;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar vennen!

 

ja! Det føles som 100 år når man har lyst til å bli gravid og ikke greir det, mjeg har hett en hel rutette mens i det siste 6 måneder og derfor har jeg selv hatt problemmet til å vite når hadde jeg eggeløsning ( hadde hormonel fostirrelse med menssen hver 14 DAGER!! de siste 6 måneder), men nå har jeg var på babyverden og se på det terminkalkulatos. Har tatt i utganspunkten samleie dato ( det hadde jeg kontrol over ), så det viser seg at jeg er 4 ukers og to dager på vei.

Men mer for jeg bekrefte når jeg tar min flrste ultralyd.

 

Jeg tok testen bare for 2 dagers siden, så jeg har bare glede meg for at jeg faktis er gravid, så her ikke tenkt så mye på hvor lang har jeg kommet...hehehehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...