Gå til innhold

September: Bergensmammaer?

Anbefalte innlegg

Er det noen fra Bergen her inne? Virker som det er lite aktivitet i forhold til barnimagen-sidene. Regner med det kommer seg etterhvert som folk kommer seg etter fødselen og får litt mer tid og overskudd, men har lyst å ta et lite opprop og se hvor mange og hvem som er innpå her.

Jeg hører til sept/okt/nov klubben på barnimagen-siden og het Tootzy der..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6762613-september-bergensmammaer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er eksilbergenser - flyttet fra Bergen for 13 år siden (herregud som tiden går!!!) og bor nå i Danmark.

Jeg er også inne på april 05 klubben og der er det masser av liv ennå - tar seg nok opp når vi alle blir mere vant til den nye hverdagen vår og finder noen rutiner.

du som har en gutt som heter brage. er du fra kvinnherad?

snakket siste kvelden før med en som hadde født på stord sykehus og fikk en gutt som heter brage. nysgjriig på om det er deg. hehe.;)

fikk min lille 18 september ;)

Annonse

Hei missy&Jonatan!

Nei, jeg er ikke fra kvinnherad. Jeg fødte i Bergen 9. september og fra østlandet:)

Brage er sååå fint navn, så sikker mange små gutter som heter det vet du, he he:) Er nok desverre en annen enn den jenta du snakka med da:)

Jeg er østlending men bor i Bergen og gjort det de siste 7 årene :)

Er her inne nesten daglig, men blir mye mindre tid til internetting etter småtten kom! Fra å sitte på bim mange timer og suge til seg alle komigangmedfødselen tips blir det bare noen stjålene minutter nå og da på dib!

Hei Mamma til Madeleine.

Har ingen så unge på treffene våre, men du er nå hjertlig velkommen for det. Vi gjør ikke noe spesielt, sosialt samvær der vi spiser litt/drikker kaffe, utveksler råd og erfaringer og viser frem våre søte små..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...