♥ gammel (p)røver ♥ - nå røver Skrevet 20. oktober 2006 #1 Del Skrevet 20. oktober 2006 Jeg er så spent på hvordan det går med deg! Helt utrolig deilig å høre at spiren satt allikevel! Du var jo sikker på at det ikke hadde gått bra, men så dukket det opp et bankende hjerte på UL! Jeg gråt av glede, og nå bare MÅ vi få høre hvordan du og spiren har det! LYKKE, lykket til videre! Klem fra 4. gangs pp (og fler føler jeg at det blir) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6762558-hei-l%C3%B8ssi-er-du-her/
Løssi Skrevet 23. oktober 2006 #2 Del Skrevet 23. oktober 2006 Hei, Så rart å se at noen etterspør meg.... det er en stund siden jeg har vært her inne nå. Syns det er vanskelig å vite hva jeg skal skrive. Jeg må oppsummere litt for meg selv. Først var jeg hoppende glad for en positiv test, så avventende, så livredd fordi jeg fikk blødning - så full av håp og tro igjen etter å ha fått sett det bankende hjertet, men så fortsatte blødninga - ja faktisk helt fram til igår. Ingen smerter, bare brunaktig utflod - jeg har vært redd og nå har det skjedd at jeg har lagt fullstendig lokk på meg selv igjen. Jeg er hverken redd, lei meg eller glad - resignert på et merkelig vis. Nå skal jeg prøve å komme meg på ul igjen - jeg har bare gått fullstendig tom, neste uke kanskje. Fastlegen min ville sykmelde meg - nå har jeg fått tenkt på det en ukes tid og kommet fram til at det sikkert nok er rett. Arbeidet mitt er ikke belastende det er en ventil, en friplass, men det er den politiske aktiviteten som er belastende og med en sykemelding kan jeg heller klare å bremse med god samvittighet i alle fall til jeg er kommet over kneika. Så fint at du spør, men hvordan er det med deg? Fortell!!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6762558-hei-l%C3%B8ssi-er-du-her/#findComment-6800842
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå