Gå til innhold

Kosemoms - ang babycall...


-carina-

Anbefalte innlegg

Ser du har ett innlegg om babycall inne på småtroll siden. Si ifra om du får den til å fungere, da! Jeg har nemlig tenkt på å kjøpe den samme!

 

Vi har arvet en Supernova som var best i test for ett eller to år siden. Skulle dusje mens Karsten lå ute på verandaen, og da rakk den faktisk ikke fra badet og ut på verandaen. Og du har jo sett at det er ikke skrekkelig langt... :o/

 

Så før vi begynner å legge Karsten på hans rom er vi jo nødt til å finne en babycall som klarer å rekke fra hans rom og inn til oss.... Siden den du kjøpte var best i test tenkte vi nemlig å kjøpe den der! Fint å få noen erfaringer fra deg! :o)

 

Ellers la jeg inn ett innlegg på småtroll selv, og der var det noen som hadde testet en philips og hadde god rekkevidde på den. Vurderer den, men den koster jo 2-3 ganger mer enn den du har kjøpt nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har fått endel svar på innlegget nå...virker som om flere er misfornøyde med den!!

Huff vanskelig dette her med babycalling da...vil jo at den skal funke 120% og være sikker på at du hører babyen!

Irriterende når jeg lette hele dagen etter akkurat topcom sin, forde den var best i test, og så funker den f... ikke!!

Så på de til phillips sine, men siden de var så fruktelig dyre så tenkte jeg det var bedre med den til topcom!

 

AAARRRRGG, blir så sinna!!

Vi har jo enda mindre leilighet enn dere... så det burde jo ikke være det som er problemet heller!

 

Nå skal jeg sette meg ned med bruksannvisningen før ørtende gang....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal på hyttetur om to uker, og MÅ ha en babycall som fungerer da. 20 stykker som skal på tur, kun vi med barn. Så Karsten skal ligge i annekset ved siden av, han legger seg jo 1930. Kjedelig om vi skal være nødt til å legge oss samtidig!! Så vi vil ha en babycall som vi er sikker på klarer 20 meter og to husveggers rekkevidde.

Kan selvfølgelig ha ham inne i hytta frem til vi legger oss, men det blir jo litt nødløsning. Han tåler jo lyd, men kanskje ikke full festmusikk når han skal sove... (Og kjedelig å be 18 andre dempe seg på grunn av ham)

 

Får håpe du finner ut av det med babycallen. Er forhåpentligvis mulig å få tilbake penger hvis du ikke får det til! Kjøper også gjerne den billigste bare jeg er sikker på at den fungerer på rekkevidden. Ellers får jeg vel teste ut en Phillips, da...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg den til å funke!!!! JIIIIPPEEEEiii:-D

Var en innstilling jeg hadde feil...som ikke sto så tydelig i bruksannvisningen (typisk) men fant det ut når jeg satt å tukla litt med den i går!!

Har brukt den i dag, opp og ned av boden ute, og den har funka kjempe bra (hadde på radioen får å være sikker på at den funka hele tiden) Og det gikk kjempe bra! Nådde helt ned dit og alt ting!

Men kan gi deg et vink om noen dager om jeg er like fornøyd da:-)

trenger vel å bruke den litt før jeg vet om jeg er fornøyd eller ikke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...