Flyme Skrevet 20. oktober 2006 #1 Skrevet 20. oktober 2006 Har fått time hos JM på helsestajonen nå på fredag... Har jo vært på sykehuset på UL i forrige uke. Hva skal denne timen være godt for? Skal man ha med urinprøve?
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2006 #2 Skrevet 20. oktober 2006 Det er som en legetime. Du tar med urinprøve og alle papirer. Eneste forskjellen er at jordmor ikke tar blodprøve.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 20. oktober 2006 #3 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg også hadde "vanlig" time hos jordmor uka etter UL. Greit å sjekke at alle verdier er ok. Og ikke minst moro å høre hjertet til knøttet da :-)
findus Skrevet 20. oktober 2006 #4 Skrevet 20. oktober 2006 Kan ko være ålreit å få prata om alt mulig som man lurer på og sånn - det var det vel ikke mye tid til på ultralyd? Kjekke tips mot halsbrann, leggkramper, er det noe jeg må tenke på når jeg skal på tur, kan jeg spise dette, her om dagen skjedde det noe rart- er det normalt, er det noen svangerskapskurs i nærheten, når begynner babyen å høre ting inni der, osv osv... Peis på når du har sjansen! -jordmorplager findus-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå