*ale* Skrevet 20. oktober 2006 #1 Skrevet 20. oktober 2006 De to siste nettene har lillemann på snart 9 mnd sovet rundt. (Ble flytta på eget rom, det gjorde susen). Men, det å gå fra 5- 10 amminger pr natt til null merkes, så mamma våkner med oversvømmelse og kokosnøtter om morran. I morges måtte jeg inn å hente (vekke!!) ham kl halv ni, hadde sånn innmari spreng. Harde vonde pupper med masse kuler i. Så for meg betennelse og det som verre er.. Men... på to!!!! minutter (lå å så på klokka) hadde han jevnt og fint tømt hele greia, myk og slapp (hehe) pupp igjen... To minutter!! Utrolig så effektive de er! Kjentes ut som det var vaffal en halvliter inni der... Og så tok han den andre, like kjapt og effektivt.. Ikke en kul igjen!!! Og avslutta det hele med en kjemperap...hehe.. takk for maten lissom... Ble helt overraska.. Trodde ikke de kunne spise så mye på så kort tid..
rubylaser Skrevet 20. oktober 2006 #2 Skrevet 20. oktober 2006 Ha,ha, morsomt.Han var nok sulten da, som hadde sovet i så mange timer ; ). Heldige deg forresten, som nå har en baby som sover rundt : ). Jenta mi på snart 8 mndr ligger på eget rom, men våkner alt fra 2 til 5 gngr iløpet av natta
@@@&@@@ Skrevet 20. oktober 2006 #3 Skrevet 20. oktober 2006 Eg fikk fyllt opp frysen med masse melk etter at snuppa begynte å sove rundt. Hadde jo kanonspreng om morgenen, men ho drakk ikkje halvparten en gong. Så den eine puppen måtte eg berre pumpe kvar morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå