Gå til innhold

Elli- karamellig!

Anbefalte innlegg

hmmm.... vil du adoptere han?

Ja det er ikke noe jobb for noen gravide egentlig. Jeg føøler at jeg aldri blir voksen når det gjelder utdannelse og jobb osv.... Er skikkelig lei... Men det hele bunner nok egentlig i litt lav selvtillit når det gjelder hva jeg kan?

Vi kan jo møtes på Drammen travbane hehe!

Må nok studere på kvelden? Kanskje ta opp noen fag eller noe?

Er nok ikke studie tilbud det skal stå på, er masse muligheter her.

Jeg husker det huset fra jeg var liten! Likte meg veldig godt der.

Å det huset ligger i "dollaråsen" Like i nærheten av industriområdet ja, men veldig kort vei til byen! Går faktisk en gangbro over vannet. Personlig liker jeg meg ikke på den siden av byen. Men de som er derfra er velig knyttet til stedet tror jeg? Mange klager over bomringen da!

Fortsetter under...

Hmmm... Dollaråsen,hi-hi! Ja ja,heller det enn å være kjærringa med staven høgt oppi hakadalen! Næh,blir vel sikkert Slattum/Nittedal på oss,litt lettere med kortere vei for mannen min,men hvem vet!?

Kanskje vi skulle tatt oss en runde på travbanen ja,tydligvis noen som kan leve på det,så vi har jo en fair sjanse!

Har ikke verdens beste selvtillitt sjøl mtp evner og sånt,så da får jeg vel stille med bakerst i køa sammen med deg,for en må tydligvis ha spisse albuer for å komme noen vei her i livet! *sukk* Er ganske beskjeden,men ikke sjenert,kan fint prate med folk og snakke i forsamlinger o.l,men er ikke den som "tar for meg" her i livet! Heldigvis er mannen min flink til å hevde sin rett,så han er snill å ordner opp for meg når ting blir veldig feil!:-)

Du får sette bort lillevovven i hundebarnehage,så slipper du dårlig samvittighet! :-) Fikk selv min som omplasseringshund,familien hans skulle flytte utenlands og bodde litt smått,så de ønsket bedre for han enn de kunne tilby han den gang! Er kjempeglad for at de valgte meg,han er så nydelig og snill,betyr ALT for meg! Gleder meg veldig til å ta han hit til Oslo!

Nå skal jeg komme meg ut en liten tur,har sikkert godt av å se litt folk,selv om jeg er en ensom ulv,ha-ha! Vi prates nok senere eller i morgen en gang,siden jeg er hjemme hos familien da,så blir det vel bimming både morgen og kveld! (bah,bobler litt i magen nå,ikke et godt tegn mtp TR,men kan jo være pannekakene igår,tåler egentlig ikke melk,men det er jo så godt!)

*klem*

Nittedal faktisk!

JA jeg er klar jeg for en tur til å miste/vinne litt penger på trav!

Ellers kunne vi startet opp egen bedrift? Hvordan bygge opp selvtillitten til jenter som har sullet rundt litt for lenge hehe!

Jeg slenger meg på det du sier. Jeg er ikke sjenert og beskjeden, men liker ikke å skryte av meg selv eller bruke albuer for å nå måla mine.... Sitter heller og venter på at tante pose skal komme å spørre om jeg vil komme å jobbe litt for henne hihi! As if!

Hunden er ikke min, den bodde nok her før meg :o) Er mere hestejente jeg.

Du får kose deg masse ute! Ps: Det bobler veldig i magen til fok som er gravide også hint, hint!

Annonse

Ja ja,så lang ble den byturen! Kom meg så langt,leverte en film,kjøpte frimerke og posta brav fra gyn. til fastlegen. Dag slutt! Følte meg ikke noe høy i hatten,og så småregner det litt,så tassa bare hjem igjen, jeg! Skal haller starte på middagen,pakke og rydde litt her,samt stryke skjortene til mannen min så han har de klare til resten av uka siden jeg ikke er her da. Han er så mårratrøtt,så prøver å spare han for det værste styret før han kjører på jobben:-)

Kanskje vi skulle starte eget firma, ja,da kunne vi bare sitte å tvinne tommeltotter og vente på at kundene skal komme strømmende helt av seg selv! Egentlig ønsker jeg meg Kari Jaquessons jobb,eller så vil jeg hjelpe funksjonshemmede med servicehunder,men ser ikke helt åssen jeg skal knø meg til å skaffe meg all den kompetansen som må til ang. trening av hund! *motivasjon ønskes*

Den hunden deres får vi vel avvente med,mulig mannen din blir en smule sinna om jeg stikker av med kjæledeggen hans;-D Hestejente du da,ja ja,det kan jeg bare drømme om! Synes de er kjempefine,men er litt redd dem,av en eller annen grunn. Tror det er fordi jeg ikke kan noe om dem,så føler meg ikke sikker på kroppsspråket demmes,tror hele tida at de skal angripe meg,ha-ha!

Fikk endelig knødd oss til å bestille biletter,så ikveld blir det "Fritt vilt" på kino.(glemte å svare på det isted) Har du sett den?

siden det er ikm imorra,så kommer jeg selvsagt til å være livredd for at TR skal dukke opp på kino idag! Begynner å merke den dumme følelsen i magen,mer enn boblinga,så tror alt håp er ute, jeg. Ja ja,bedre lykke neste gang! Håper uansett at det går bra med deg nå,blir lett nervepirrende frem til torsdag! Hvor lenge prøvde dere forresten?

Tror ikke jeg har fått med meg hvor gammel du er heller? Fyller snart 28 selv,mannen min er 31 og hunden min er 10.(han teller som barn,gjør han ikke?!)

Hmmmm hørtes ut som meg her om dagen. Kom inn på det slitter nye kjøpe senteret vårt! Hadde gledet meg litt til å se, kikket rundt i 15min så hadlet jeg på meny og dro hjem hehe!

Mannen min er hjemme fordi han er syk, så han orker ikke middag i dag og jeg er glad til for å slippe! Skal heller bake med Vetle jeg :o)

Eh.... Kari Jaqusson? Hjelp det hørtes slitsomt ut! Kaster over litt motivasjon så du kan beg å trene hunder jeg!

Ja han hadde ikke blitt veldig fornøyd hvsi jeg gav den bort tror jeg! Er faktisk litt redd hester selv, men bare gale hester, som er totalt uforutsigbare :o)

Å jeg har sett klipp av den, skikkelig lyst til å se den selv. Du må gi meg referat.

Du må ikke gi opp.... Alle de gangene jeg har følt jeg ahr vært gravid, full av symptomer osv, men nei! Men når jeg er gravid merker jeg ingenting hehe!

Vi kuttet ut pillene i mars og har jo vært gravid 2 ganger siden det. Problemet mitt er ikke å bli gravid, men å beholde dem.

Jeg er 30 og mannen min 36, sønnen hans 13 og min 4 :o)

Klart hunden teller som barn!

Ja,sånn er det å være sosial analfabet,he-he;-))

Dakkar mannen din da,ikke no gøy å være syk:-( Du får stelle litt ekstra godt med han da,og diske opp med no godt sammen med Vetle!

Nå nærmer min seg,så får vel sette på panna så alt er klart! Liker å lage mat og bake,så gjør det med glede!

Vet ikke hva som er værst,miste eller ikke bli gravid i det hele tatt. Har jo opplevd begge deler. Tror kanskje det å miste er verre,da har en jo allerede startet på en prosess,begynt å planlegge og glede seg...

Synes du er tøff som fortsatt har nervene i behold, jeg!

Nå blir det scampi i kokosmelk m/div godt i,så du får kose deg med bakinga,vi snakkes kanskje i morgen, Vetlis,skal komme med referat fra kino! :-)

*STOOOOR KLEM*

Ja uff, følte meg helt uttafor i det kjøpesentret jeg!

Jeg vet ikke jeg.... Det er ingen sm synes så synd på seg selv når han er syk som mannen min gjør. Så jeg blir litt omvendt kan du si, ikke særlig pleie tendenser å spore her! Når hadde omgamgsyke å feber spurte han ikke hvordan det var med han en gang? Å da klarer ikke jeg helt å synes synd på han heller hihi! Jepp, jeg vet, jeg er litt slem!

Jeg har sikke sliti med å bli gravid så jeg vet ikke hvordan det er, men min søster har det problemet å jeg ser hvor mye det tar på :o(

Oi, scampi med kokkos melk hørtes digg ut!

Vi snakkes i morgen ja :o)

*KJEMPEKLEM*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...