*Vetlis* Skrevet 20. oktober 2006 #1 Del Skrevet 20. oktober 2006 Jeg er her vettu! Vet ikke helt hva jeg skal si jeg? Føler meg rar! Som jeg sa til ei venninne, er jeg ikke gravid, så er jeg veldig god på fantom graviditet hehe! Fikk du med deg at HCG nivået var på 52000? Klemmer fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6762226-elli-karamellig/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Vetlis* Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #2 Del Skrevet 20. oktober 2006 Eh.... Karamellig liksom! det kom visst ut litt feil! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6762226-elli-karamellig/#findComment-6762234 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serial mom Skrevet 20. oktober 2006 #3 Del Skrevet 20. oktober 2006 Der er du jo:-) Hmmm,kan ikke noe om dette med verdier,men det så ut som et høyt tall da for en uvitende tøs :-) Skal du måle nivået på nytt da,for å se om det stiger? Så rar følelse det må være å ikke vite,ekkelt og nervepirrende! Håper virkelig at spiren sitter fast enda! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6762226-elli-karamellig/#findComment-6762274 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Vetlis* Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 20. oktober 2006 Ja, det er vel normal verdier for 10 uker ca? Eller tvillinger eller noe sånt? Skal måle på nytt til onsdag. JA det er litt mer spenning en jeg ønsker for å si det sånn... Åssen står det til med deg i dag da? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6762226-elli-karamellig/#findComment-6762352 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serial mom Skrevet 20. oktober 2006 #5 Del Skrevet 20. oktober 2006 Da er det fortsatt håp da! Så godt å høre! Kanskje greit å ikke snakke for mye om det,du vil vel sikkert prøve å gi hodet en pause til du skal på ny UL? :-) Alt bra med meg,men jeg kjeeeeder meg! Det har regna hele uka nesten,og jeg har så lyst på en bytur,men orker ikke i regnet! Så lyst ut idag,men etter jeg hadde ordna håret krøllfritt og fint,så begynte det igjen... Små trivielle problemer på meg altså! Ellers så nærmer ikm seg for meg,men har slutta å tro at det skjer noe,så venter bare på den lapraskopien nå. Skal på et par visninger i helga,men var ikke noen vi likte veldig godt,så blir nok ikke hus enda! Vil jo helst ha hus ved sjøen,helst på Bygdøy,men eh... Har ikke 20 mill på innerlomma,så det får vente til vi får ukelønn,hi-hi! Hva skal dere i helga da? Du kanskje må ta det veldig med ro? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6762226-elli-karamellig/#findComment-6762485 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Vetlis* Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 20. oktober 2006 JA det er vel det ) Hehe er det ikke fint med krøller da? Så spennende med IKM da! Tror jeg spurte om det i går, men spør igjen jeg, hvor lenge har dere prøvd? Hva er lapraskopi? Eh... 20mill var vel litt i overkant av hva jeg har også hihi! Hadde sikkert ikke fått garasje en gang jeg! Leier dere eller eier dere nå da? Jeg skal minst mulig i helgen, for jeg er så usannsynlig kvalm!!!!!! Har dere noen store planer da? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6762226-elli-karamellig/#findComment-6762612 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serial mom Skrevet 20. oktober 2006 #7 Del Skrevet 20. oktober 2006 Æsj,er så lei av å se ut som Shakira etter en runde i regnet,så har en flatt-hår-periode nå :-) Vi startet å prøve for 19 måneder siden,men mistet i 2 pp og har hatt en liten pause også,så er vel 14 eller noe totalt... Lapraskopi er en kikkehullsoperasjon/undersøkelse der de går inn med kamera under navelen og sjekker eggsledere,livmor og sånn. Dersom egglederne er tette,går jeg rett til prøverør(ivf) Mistnkr egentlig at jeg har endometriose,og finner de det går de inn et par plasser med laser og brenner bort litt,så får vi prøve noen måneder til på egenhånd før vi evt må søke prøverør. Vi har egen leilighet nå,men den er litt liten,og ligger midt i Oslo by,så ønsker oss mer plass og hage,ikke minst! (jeg har en hund som foreldrene mine passer frem til vi har fått hus,og savner han veldig!) Dere da? Husker ikke helt hvor du bor henne,jeg er så fæl til å blande sammen folk! Ikke så kos med den kvalmen, men blir det en bebis ut av det,så er det verdt det! Tyder jo godt på at du har symptomene enda da! :-) Skal ha oss en kinotur i helga også,vil se "fritt vilt",har du sett den? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6762226-elli-karamellig/#findComment-6762797 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Vetlis* Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 20. oktober 2006 Hmmm.... hadde ikke vært meg i mot å hatt hår som Shakira hehe! Så dere har holdt på en god stund med andre ord. Kan tenke meg det tar på veldig på. Var du langt på vei når du mistet? Å det er sånn ja, venninna mi har vært med på det samme! Uansett håper jeg det er noe som kan gjøres for dere fort!!! Ja da skjønner jg godt at du vil ha eget hus med hage ) Vi har hele pakka nå vi endelig! Hus, bil, hund og katt, to gutter og dessverre et sett svigerforeldre som bor like ved ( Jeg bor i Tønsberg, litt utenfor byen, ute på landet! Jeg er fæl til å blande folk selv hehe! Ja absolutt verdt det hvis jeg er gravid og alt er bra! Nei jeg har ikke sett den, siste jeg så var Pusur, Biler og Miami Vice ! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6762226-elli-karamellig/#findComment-6763061 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serial mom Skrevet 20. oktober 2006 #9 Del Skrevet 20. oktober 2006 Miami vice var siste film her også:-) Og det Shakira-håret var vel en liten overdrivelse. Det er ikke like tykt og fint som hennes! Har litt lyst å gå på konserten hun skal ha her i Oslo i mars,forresten! :-) Høres deilig ut med hus,man kan liksom nyte dagene ute på en helt annen måte. Før hadde vi båt,men den har vi solgt. Tenkte kjøpe ny båt når vi finner et sted å bo og ser hvor mye penger det er igjen(dvs. hvor mye mer vi kan låne,he-he!) Vi har begynt å snakke litt om Tønsberg faktigst,men det er litt langt unna Oslo,og mannen min jobber der. Det er jo 75 min. på toget,så han kan jo jobbe litt da(m mail og tlf),får høre hva sjefen hans sier om det,han må jo ut på kundebesøk o.l Ellers har vi sett på Slattum/Nittedal,Rasta,Gjerdrum, Vinterbro,Asker, Bærum/Sandvika osv osv Så heldig du er som har 2 gutter da,må være så koselig:-) Vil ha 3 barn vi,så er vel på tide at det skjer noe snart! Stresser ikke no særlig lengre,vet at det ikke er mer vi kan gjør enn å vente på diagnose,eller se om det skjer naturlig. Alt er iorden ellers,har EL hver gang,regelmessig syklus og jeg er slank og sunn... Mista tidlig første gangen,bare 5 dager over ikm,så hadde bare akkurat tissa på testen før det skjedde! Det var vel egentlig ikke helt meninga at det skulle bli barn da heller,men vi lot liksom skjebnen avgjøre litt. Siden det gikk galt benytta vi sjansen til å ta et friår og reise :-) Når skal du på neste sjekk hos legen da? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6762226-elli-karamellig/#findComment-6763335 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Vetlis* Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #10 Del Skrevet 20. oktober 2006 Jeg har egentlig fått Shakira laaangt oppi halsen etter den Hips dont lie sangen hennes! Men veldig pen dame det skal hu ha! Ja det er veldig godt å ha hus, vi har stor hage, med skog rundt! Jeg kunne også tenkt meg båt, men mannen her i huset er mer en typ skogsmann han ) Tønsberg er en flott plass og bo! Her er det utrolig mange muligheter, eneste bakdelen er bhg dekkningen! Hva jobber han med da? Ja vi har en hver... min er 4 og hans er 13! Så han på 13 ser vi jo ikke så mye til da . Uansett om man mister tidlig eller ikke så er det utrolig hvor fort vi venner oss til at vi skal ha barn og skuffelsen blir jævlig uansett! Det ordner seg for snille jenter vettu! Så snart er det din tur! Et fri år hørtes ikke vondt ut! Så forresten at du dykker! Har så lyst til å ta opp dykkingen, men blir liksom ikke noe av det! Neste torsdag skal jeg til legen igjen. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6762226-elli-karamellig/#findComment-6763459 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serial mom Skrevet 20. oktober 2006 #11 Del Skrevet 20. oktober 2006 Litt enig i at det ble litt mye med den hips don't lie,greia. Tror hun har bra konserter,og hun er rå på å danse,så om det passer skal jeg gå! Jeg er egentlig mer rockete av meg,men det er gøy med dans! Dersom vi ender i Tønsberg får vi ta deg og gutta med på båttur,så skal vi alltids få omvendt mannen din! Bhg er ingen problem,jeg tenker å være hjemme uansett de første årene. Vi skal bygge eget hus om noen år,men må finne ut hvor i landet vi skal bosette oss først. Vi er ikke fra østlandet noen av oss,så hadde egentlig vært ok å bo her videre,da slipper vi foreldre som dukker opp i tide og utide! *erte erte* Tønsberg høres veldig kos ut,og er ikke like dyrt som her heller,selv om prisene er ganske drøye der også. Mannen min jobber i databransjen,så flytter vi ut av Oslo går han ned til halve lønna,og det er ikke så gøy. Ikke så lenge jeg enda har studier igjen og vi prøver på barn... Dykking er kjempegøy,dersom man får se spennende ting,men utenom det kan jeg styre begeistringa mi,så vet ikke om jeg kommer til å dykke så mye her hjemme i Norge. Torsk og sånn er ikke like moro! Vi har utstyr selv,så blir vel et par dykk en sjelden gang iallfall :-) (ikke at østlandet har så bra dykking da,men..) Torsdag er leeeenge til,tror jeg hadde blitt skrullete av å vente! Du får finne på noe som får tida til å gå! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6762226-elli-karamellig/#findComment-6763601 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Vetlis* Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #12 Del Skrevet 20. oktober 2006 Ja, jeg kan vel si at jeg e rav den mere rocka typen selv! Hva slags musikk hører du på da? Tror nok ikke vi sier nei takk til en båttur akkurat, lillegutt elsker å være ute på vannet! Skulle ønske vi hadde økonomi nok til at jeg kunne vært hjemme med ungene i noen år! Var hjemme med sønnen min til han var 3 år å det var kos! Men da var jeg aleine å hadde muligheten til det. Ting er litt annerledes nå. Ang svigers, så er de et stort kapittel for seg selv! 75år og lever i steinalderen enda! Forrige uke ånet jeg ikke døra og tok ikke tlf når de ringte, så det har roet seg litt ned hehe! Men som du sier prisene i Tønsberg beg å bli råe de også! Vi bet. 1.5 mill for huset vårt å det er ett gammelt hus!!! Fra 50 tallet Broren min og kona hans jobber også i data bransjen, de kunne ikke tenke seg og flytte fra Oslo pga dårligere lønn. Tror jeg må vente med dykking til sommeren igjen... Så må jeg få med noen som har peil! Har et par kompiser som dykker hele året, kan sikkert hive meg med dem en tur! Hmmmmm godt spørsmål... hvordan jeg får tiden til å gå? Joda jeg teller løv som faller på bakken!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6762226-elli-karamellig/#findComment-6763972 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serial mom Skrevet 20. oktober 2006 #13 Del Skrevet 20. oktober 2006 Hi-hi,løv som faller på bakken, ja! ;-D Du har i det minste løv på bakken,du! Dårlig med det her i betongjungelen! Av musikk er jeg egentlig ganske altspisende,men er glad i litt harry puddelrock,a'la Avantasia. Andre favoritter er Linkin Park,Korn,Blind Guardian,Evanessence,Nightwish og mere almennspiselige som Anna Ternheim,Tom McRae,Johnny Cash,Maria Mena m.m elsker musikk,og har spilt piano noen år da jeg var yngre:-) Hva går det i hos deg da? Dumme databransjen som alltid må ligge i storbyene,gjør jo at vi enten må kjøpe hus til 5 mill. eller at han må kjøre en drøy time til jobb. Heldigvis har jeg en mer flexibel utdannelse,så kan stortsett jobbe hvor som helst i landet.(fysioterapi) Dykking for deg er jo uaktuelt nå da,siden du er gravid,men til neste sommer er du jo klar(som situasjonen ser ut nå iallfall) Er redd jeg må lære meg med tørrdrakt om det skal dykkes her i landet,det er jo iskaldt! Vant til 29 grader og shorty jo! Er kjempeglad for at vi ikke flyttet til mannen min sin hjemby,det holder i massevis å være på besøk der! Kjempestor familie,og alle legger seg oppi alt! Hadde ikke orka å ha svigermor snokende rundt husdørene! Hadde nok låst og skrudd av lyset jeg også! :-))) Jeg får skyndte meg å bli gravid og flytte til Tønsberg,så kan jeg komme å skremme bort svigersene dine så du får slappa av litt! Nå dukker vel kjæresten opp snart,så får ordne litt mat før vi springer over på gymet(som ligger rett over gata) Blir hjemmelaga pizza til kvelds siden det er fredag:-) Du må ha ei kjempefin helg,ifall vi ikke snakkes innpå her før over helga,er som regel ikke inne her da. Satser alt på at det går bra med lille-spiren din,Vetlis,sender masse gode tanker! *Fredagsklem* fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6762226-elli-karamellig/#findComment-6764385 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Vetlis* Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #14 Del Skrevet 20. oktober 2006 He he ja jeg husker det var en tid da jeg ville bo i betongjungelen, men det gikk heldigvis over etter en stund! Jeg hører på masse forskjellig jeg! Rammstein, Evanessence, Within Temptation, Nightwish (var på konsert i fjor), Alanis Morisette (klar favoritt), Omph, Paradise Lost, Seigmenn, Leave`s eyes, Live, og mye, mye mer!! Men jeg hører mest på musikken og tenker aldri over hvem som spiller! Helt enig med deg, de kunne etablert seg litt i små byene også. Det er jo bra at en av dere har en fleksibell jobb da ) Å ja kan du ikke komme å skremme dem vekk med en gang! Uff det hadde nok bare blitt omvendt. De hadde skremt bort deg i steden! Å det høre kos ut! Vi skal kose oss med taco ikveld vi ! Treningsstudio på andre siden av gata, ja det skulle jeg hatt også. Har ikke trent på 1 år, det er tragsk!!!! Kos deg masse med mannen din i helgen så sees vi her inne på mandag! Masse klemmer fra meg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6762226-elli-karamellig/#findComment-6764552 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serial mom Skrevet 23. oktober 2006 #15 Del Skrevet 23. oktober 2006 Hei frøken! Vel overstått helg! :-) Hvordan har det gått med deg? Holder du humøret og håpet oppe enda? Håper alt er bra med deg og spiren,har tenkt masse på deg! Hatt ei rolig helg(som vanlig),har vært på visning langt oppi Hakadalen(bokstavelig talt!) Kom til konklusjonen om at det var aaaaalt for langt ut på bygda,1 mil til nærmeste handlesentrum,og det går bare ikke! Dessuten var det vel langt inn til Oslo,så vi stryker det av lista! Var på en kjøretu til Drøbak og Son også,bare for å myse litt. Son er koselig,men litt lite,og ingen tog inn til Oslo,så kjøreturen blir litt for lang for mannen min,så da er det også avskrevet. Vurderte å kjøre til Tønsberg også,men tida løp litt ifra oss! Er så drita lei av å gå på visninger nå,orker snart ikke mer! Blæh! Fant et i Tønsberg(Nøtterøy)vi likte på Finn da,men så er det igjen dette med laaaang vei da.... Skal på kino ikveld,det gleder jeg meg til:-) Er litt trist og føler meg litt oppgitt idag,så skal bli godt å koble bort hodet litt! Har antatt IKM i morgen,og regner med å bli skuffa(som vanlig),så humøret er sådär... Skal nedi byen en tur snart,så regner med det ikke blir bedre heller. Du vet sikkert åssen det føles når en ser gravide, og mødre med barnevogn overalt,og en selv tusler rundt med tom mage...:-( Ja ja,skal være glad for at jeg er frisk iallfall,mange som har større problemer enn meg! skal iallfall hjem til familien min en ukes tid,reiser imorgen,og da får jeg endelig se lille hjerteknuseren min igjen! Har en nydelig vofsegutt som bor hos foreldrene mine enn så lenge,siden jeg ikke synes at en liten leilighet midt i byen er bra for lille-gutten min! Han har det så fint hjemme hos foreldrene mine,så han får bo der til vi får oss hus:-) Men savner han så grusomt masse,han er jo babyen min!:-) Håper alt er bra med deg og den lille(og selvsagt de andre gutta dine også!) *SUPERSTOR KLEM* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6762226-elli-karamellig/#findComment-6794228 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Vetlis* Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #16 Del Skrevet 23. oktober 2006 Hei på deg! Helgen har faktisk vært ganske bra! Var på lekeland med Vetle og Mc donald og litt forskjellig! Godt å komme seg litt ut. Har så vidt vært i butikken på 2 uker liksom. Jeg synes det høres kjempe spennende ut med visninger jg! Selv måtte jeg flytte inn til mannen min i et hus jeg ikke likte noe særlig. For det hadde han kjøpt og der skulle han bo og ferdig med det! Men Hakadalen, hørtes vel ikke så stas ut akkurat hehe! Hvis dere vurderer Tønsberg ville jeg anbefalt Eik, Ringshaug, Slagen , Husvik, Tolvsrød. Eller litt utenfor i Åsgårdstrand eller nabo byen Horten. Da blir veien til Oslo brått kortet ned og dere slipper 2 bom passeringer pr dag for å komme fra og til jobb! Ringshaug, Husvik, Tolvsrød , slagen og Åsgårdstrand ligger jo v vannet! Å hvem film skal dere se? Ikke vær lei deg ellig-karamelli! Det kommer til å ordne sg for dere også, men nyt tiden dere har aleine så lenge.... For den får dere nok ikke tilbake så fort hihi! Men ja selvfølgelig vet jeg hvordan det føles å se gravide og barnevogner overalt! Å de er virkelig overalt!!! Ikke moro i det hele tatt! Så blir venninna de gravid, så blir svigerinnene gravide og de jentene du ikke liker... Det er nesten værst! Hvor bor de? Forsto det som det var litt langt? Åssen type hund har du ? Ting er faktisk litt bedre nå enn før helgen! Føler meg litt bedre etter x antall peptalks her inne hehe! *KJEMPEKLEM TIL DEG* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6762226-elli-karamellig/#findComment-6794894 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Vetlis* Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #17 Del Skrevet 23. oktober 2006 http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=8498407&sid=7a3QLtlLb603625&pos=51&tot=148&page=3 Sjekk ut den!!!!! Kunne det vært noe hehe! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6762226-elli-karamellig/#findComment-6795039 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serial mom Skrevet 23. oktober 2006 #18 Del Skrevet 23. oktober 2006 Det var flott å høre! :-) Godt å komme seg utenfor dørene ja,da tenker man litt mindre på alt det dumme! Kjipt å måtte infinne seg med den andres valg om man ikke føler så sterkt for det selv,men du får se om du ikke får lurt han til å bygge eget hus en gang,slik at dere begge får drømmehuset dere ønsker dere! Har bare vært i Tønsberg en eneste gang,og det var da vi kjøpte båten vår.(så har igrunnen bare kjørt igjennom byen og sett marinaen nær Tolvsrød...) Flytter vi dit,er det meningen at han skal ta toget de gangene han ikke skal ut til kunder,så må ha nærhet til togstasjon. Dessuten orker jeg ikke bo langt unna by/handlesentrum dersom vi en gang i verden får barn og jeg skal gå hjemme:-) Familien er langt unna,så her går det i fly! Har en Boxer,og han er ikke så egna i by,er vant til å springe løs overalt!:-) Venninner er det ikke så mange av,har bodd litt her og der,og de jeg har prøvd å holde kontakten med er tydligvis ikke like opptatt av det,så suller nå mest rundt alene jeg da!(er jo sammen med mannen min da,så er ikke ensom annet enn på dagtid) Bor dere i selve Tønsberg,eller utenfor? Kommer du derfra? Skal ta meg en bytur snart,bare moter meg litt opp først,føler bare at idag blir en sippe-dag,alt går liksom skeis for tida!(bortsett fra at vi er lykkelige nygifte da!) Blæh,vil bare sove og våkne opp til neste år,kanskje ting går bedre da!(fikk en litt negativ beskjed på mail fra skolen,ville så gjerne ta opp studiene igjen,men må vente til neste år,da fristen for å søke gjenopptak nettopp er gått ut,og de nekter å hjelpe meg med å få tatt opp noen usle eksamener(fra tidligere terminer) uten å være innrullert! Skal slutte å syte,blir jo ikke bedre av det. Får pelle meg ut og få litt sosial trening! Får prøve å styre unna babyavdelinga på H&M,så går det vel bra:-) Ble kjempeglad for å høre at du har hatt det bra i helga! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6762226-elli-karamellig/#findComment-6795203 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Vetlis* Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #19 Del Skrevet 23. oktober 2006 Å nei, han kommer ikke til å flytte herfra! Han har ventet i 10 år på dette huset pga plassen ( å den er faktisk fin). Jeg bodde faktisk 3 km fra marinaen! Det er faren til venninna mi som driver den (merkelig skrue). Ellers har jeg bodd rundt i hele Tønsberg og omegn! Hmm.... da burde dere prøve å finne noe på trælleborg eller Solvang! Det er kort vei til Sentrum. Skjønner jo godt at du vil ha hunden hos mor til du har fått noe eget. Så kjedelig med venninnene da! Har noen få, men gode jeg også noen greie,men fjerne hehe! Vi bor 6-7 km fra sentrum, litt på bygda. Du må ikke være lei deg! Hvorfor føler du at TR kommer da? Vondt? Æsj så kjipt med skolen! Blir vel til at man tenker enda mer på baby også, når man ikke har noe å henge fingra i? Sitter og vurderer etterutdanning eller noe helt nytt jeg! Noe må jeg gjøre snart ihvertfall! Før jeg blir gal! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6762226-elli-karamellig/#findComment-6795432 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serial mom Skrevet 23. oktober 2006 #20 Del Skrevet 23. oktober 2006 Så lenge plassen er bra,så er jo ikke huset så viktig! Synes tomta og de mulighetene man får mtp plassering teller mest,huset skal man jo bare bo i! :-) Mange merkelige folk rundt om som driver med båt,har møtt altfor mange sånne det siste året! Nå har vi kvitta oss med båten nå,men håper vi får råd til å kjøpe ny etterhvert! Men hadde vært stas med egen marina da,mannen min elsker å pusle med båt! Føler vel egentlig ingenting mtp på graviditet,er bare så vant til at det ikke skjer noe,så tar sorgene på forskudd istedet! *lille frøken negativ* Vet ikke hva jeg skal finne på nå,skulle gjerne skaffa meg en jobb for en periode,men litt vanskelig nå før vi vet hvor vi skal bo. Skal skrive hovedoppgaven nå mens jeg venter på skolen,vet jo åssen det gjøres,så er vel bare å finne et tema og kjøre på,så slipper jeg det stresset når jeg starter opp igjen! Hva har du fundert på av skole da? Jobber du nå,eller går du hjemme å suller du også? du har jo lille Vetle,så da har du nok masse å henge fingrene i allerede! :-) Lurer på om noen vil betale meg for å kose med hundene demmes? Profesjonell hundekoser hadde vært midt i blinken for meg,he-he! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6762226-elli-karamellig/#findComment-6795671 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Vetlis* Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #21 Del Skrevet 23. oktober 2006 Det har du helt rett i ) Men han på Vallø er spesielt spesiell! Kanskje dere kan flytte hit å starte opp? Hadde vært artig å gitt de litt konkuranse her! Åssen båt hadde dere? Vi hadde en summerfamily og en bailainer før hmmmmmmm.....drømme! Det var tider, skulle bare hatt vett på å satt pris på det vettu! Men ikke like lett når du er 15 og guttegal det! Kanskje du er litt som meg? Forventer det værste i håp om å bli positivt overrasket? Er nok greit å flytte først å ta det derfra ja! Enten vil jeg friske opp legesekretær utdannelsen min ( kom ikke ut i jobb før jeg ble gravid). Å får meg ikke til å søke pga liten erfaring og dårlig selvtillit! Er også utdannet hudpleier, å jeg så at den gamle jobben min var utlyst nå. Lurer på om jeg skal komme md halen mellom beina å søke på den! Men etter at jeg fikk V så beg jeg å vaske! Å gud som jeg hater det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Spyr md tanke på å gå på jobb! Ja å ellers har jeg tenkt på sykepleier eller barne og ungdoms arbeider? Burde kanskje tilbudt deg jobb som hundekoser her! For den får ikke mye kos! Stakkars.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6762226-elli-karamellig/#findComment-6795896 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Vetlis* Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #22 Del Skrevet 23. oktober 2006 Satt og tittet på finn! Å fant gamle huset til tantet min! http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=8211363&sid=7a3QLtlLb603625&pos=86&tot=148&page=4 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6762226-elli-karamellig/#findComment-6796042 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serial mom Skrevet 23. oktober 2006 #23 Del Skrevet 23. oktober 2006 Bare å sende vovven til meg,masse kos å få her! :-) Åssen hund er det? Fikk ikke gleden av å møte han på Vallø,vi henta den bare til Aker Brygge,så gikk glipp av han! (får besøke han om vi ender opp der da,hi-hi!) Vi hadde stor seilbåt, men skal definitivt ha motorbåt neste gang! Har lyst på en Hydrolift c-31 eller Sunseeker Hawk 34 eller no sånt... Får se hva banken sier! ;-D Synes du skal krype tilbake til gammeljobben dersom du trivdes der,du skal jo ut i fødselspermisjon igjen etterhvert,så er jo kjekt å ha en jobb en trives med i svangerskapet,med alle hormoner og alt. Dessuten er nok ikke vasking det beste du kan gjøre med bekkenløsning og andre plager som magen fører med seg! Du kan jo starte opp studier igjen etter du har født,evt. pynte på den legesekretær-greia,kanskje gå videre på den om det er mulig. Finnes jo masse private kurs o.l en kan bygge på med innen helse/sunnhet/skjønnhet,så du kan jo skreddersy en kompetanse innen det du er mest interessert i! Ikke så lett alltid dette med skole og jobb,er så drittlei skole selv,men SKAL fullføre,selv om det tar sin tid! Satser imidlertidig på å bli lottomillionær da,så kan vi bare drite i å jobbe! (må kanskje tippe først om det skal skje,ha-ha!) Hva er drømmejobben din da? :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6762226-elli-karamellig/#findComment-6796172 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Vetlis* Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #24 Del Skrevet 23. oktober 2006 Ja han kommer med ekspressen i morra! Det er en dunker. Du gikk ikke glipp av noe for å si det sånn! Ja de er vel kanskje med på å bestemme litt de også hehe! Trivdes og trivdes Fru Blom, men bedre enn det jeg gjør nå. Jeg er sykemeldt jeg og blir nok det stort sett ut svangerskapet vil jeg tro! Har en sykt stressende jobb! Vasker på team bil og vi er på opp til 10 forskjellige plasser om dagen. Flere bilforetninger, apotek, vesta, butikker, dekk partner, eiendons firmaer, viking..... det er bare et bitte lite utvalg av det vi har å vaske! Det ideelle for meg hadde vel vært en helsesekretær jobb for en Hudlege! Ja eller kanskje vi kan starte et tippelag for trav???!!! Det er ihvertfall moro! Litt valutta for penga også hehe! Jeg ville egentlig vært sykepleier tror jeg, men er ikke bare du som er dritt lei skole ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6762226-elli-karamellig/#findComment-6796502 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serial mom Skrevet 23. oktober 2006 #25 Del Skrevet 23. oktober 2006 Ja,sett han på toget,du! :-))) Nå reiser jeg jo hjem i mårra,så skal han bli med får du utstyre han med rustning,gutten min er ikke særlig glad i andre hanner! Høres ut som en stressende jobb det der,ja,ikke bra for deg når du er litt i risikosonen! Er så kjipt når en føler at en har valgt feil mtp utdannelse,særlig når en begynner å bli vel voksen. Fyller 28 om ikke så lenge,så føler det er på tide å komme igang med å leke voksen,iallfall mtp jobb! Hadde jo tenkt å gå hjemme med barn,men det ser jo ut til å drøye litt,så er vel bare å rulle opp ermene og komme seg ut i jobb! (de trav-greiene kanskje hadde vært no,raske penger sier ikke jeg nei takk til iallfall!) Du kan jo kanskje vurdere å ta sykepleien desentralisert,da blir det ikke like mye skole på èn gang,men det tar jo litt lengre tid,selvfølgelig. Vet ikke om du må til Oslo for å gå skole,aner ikke hva som finnes av studier på dine kanter? Kikka på huset til tanta di,var jo ikke så værst! Har lagret det i "mine funn",så får mannen ta en kikk på det senere! Vi fant dette igår,ikke så vakkert kanskje,men likte tomta godt,og så lå det nært byen. Men vi har jo ikke peiling på området,så ut til å være litt industri der,så kan jo være helt rævva for alt vi vet! Slenger med en link her: http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=8574046&sid=6anBAPPhB761980&pos=58&tot=67&page=2 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6762226-elli-karamellig/#findComment-6796908 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå