Gjest Skrevet 20. oktober 2006 #1 Skrevet 20. oktober 2006 ....mot urolige bein som bare vil ligge å sparke natta lang! Spiser tre hver dag og skitten er borte. Nå får jeg endelig zzzzzzzove igjen :-)
Gjest Skrevet 20. oktober 2006 #2 Skrevet 20. oktober 2006 bananer hjelper...hehe...går litt for fort her..
PrincessElisabeth Skrevet 20. oktober 2006 #4 Skrevet 20. oktober 2006 hvordan skal hun få på elastiske strømper på den imagen? eller misforstod jeg hele greia nå
ballong Skrevet 20. oktober 2006 #5 Skrevet 20. oktober 2006 Hi hi nå ler jeg så jeg tisser på meg......bokstavelig talt. Den var søt...tror det er best å ta strømpene på bena, og ikke verken på magen ellr i magen...
mor til prins Skrevet 20. oktober 2006 #6 Skrevet 20. oktober 2006 ja, jeg tenkte på beina til den gravide. trodde det var hun som hadde rastløse bein, men man kunne jo tolke det slik at hun ikke fikk sove fordi den lille sparket så mye også.
Gjest Skrevet 20. oktober 2006 #7 Skrevet 20. oktober 2006 Hehe....sover når beina ligger i ro :-) urolige bein har holdt meg våken en stund, men så fikk jeg et tips om bananer fra en hyggelig dame her inne :-)
spuntemor Skrevet 20. oktober 2006 #8 Skrevet 20. oktober 2006 MEN dessverre hjelper de ikke mot halsbrann, så da er det bare å velge: halsbrann eller urolige bein. Bananer er noe av det verste jeg kan spise foruten sterk mat...
Gjest Skrevet 20. oktober 2006 #9 Skrevet 20. oktober 2006 Oi....men hva med en skje Garvicon som det siste du gjør før leggetid? Det skal legge seg som et lokk over syren som brenner. Hjelper veldig godt på meg.... Ellers kan du jo prøve magnesiumtilskudd mot urolige bein...
Mille-k Skrevet 20. oktober 2006 #10 Skrevet 20. oktober 2006 Å, jeg har så urolige bein om kvelden. Glemmer hele tiden å kjøpe magnesium, får ta meg en banan jeg da :-) Takk for tipset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå