Gå til innhold

Desember: Da stikker mor!

Anbefalte innlegg

Huff det hørtes fælt ut!

Vel, min kjære mann er kommet hjem etter 1 mnd og nå sover både han og gullet. De er så slitne...hmmm. Jeg har ryddet og nå har jeg pakket. Så nå skal jeg reise på jente hytte tur i helgen! Jeg skal drikke vin, kanskje til og med ta meg en røyk og glemme mann og barn.

Huff, fikk litt dårlig samvittighet der... MEN jeg trenger det. Er HELT utslitt og må lade krefter sik at jeg kan være en god crazybaby-mamma og kone, elskerinne, kokk, hushjelp etc etc:)

Ha en fin helg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6762101-desember-da-stikker-mor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hørtes sinnsykt deilig ut!!!...¤missunnelsenerstor¤

Du fortjener hver en time borte,hver en dråpe med vin og hvert ett trekk av en røyk,uten å ha dårlig samvittighet :o)

Selv sitter jeg hjemme alene,mens gubben er på messe med jobben,

kommer hjem i natt da :o)

Kos deg med venninnene dine,det fortjener du!!!

Hyttetur-klemz fra

Kos deg masse!! Og nyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyt det! Blir sikkert en stund til neste gang..

Jeg skal ha jentefest om 2 uker, og da har jeg kasta ut både mann og barn, skal drikke vin til langt ut i de sene nattetimer og sove leeeeeeeeeenge dagen etterpå!! Kan ikke huske sist jeg gjorde det gitt.. trenger å være litt annet enn bare mamma og husmor, ja.

Så deilig :o)

Det blir nok ikke noe problem å kose seg tenker jeg.

Prøv å ikke tenke så mye på de som er hjemme da, de klarer seg helt fint en helg.

Kos deg og vær helt crazy Crazy :oD

Du er vel sikkert fremme nå men jeg sender deg denne meldingen telepatisk

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...