Gå til innhold

Oktober: Lei av å vente.. Dette skal visst funke ;)


1dag igjen, og da kom hun ;)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hm, sjekket linken igjen og jeg kommer rett inn når jeg kopierer den til søkelinjen... Det er Rikshospitalets sexoppskrift ;) Hvilken stilling osv. for å få best mulig effekt, tihi!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet snart ikke om jeg tror på noe av dette lenger jeg:( denne uken sto det i horoskopet mitt: at det skulle bli en veldig begivenhetsrik uke på hjemmefronten,og at ting som familieforøkelse o.l sto i fokus,og alt var baare positivt,det sto i min samboers horoskop;at det aldri hadde sett lysere ut som nå denne uken! Samtidig er det nymåne i helgen,og det skal visstnok ha innvirkning på det som vokser...og i dag tidlig hadde vi sex etter rikshospitalets oppskrift...så hvis ingen ting skjer iløpet av helgen nå, så skal jeg slutte å tro!! Unnskyld,måtte bare få ut litt frustrasjon... :- / 5 dager igjen.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd oppskriften her og nå, BØR BARE FUNKE, hold meg oppdatert da babyspire, se om det blir noe action snart, vi er jo ca. like langt i løpet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg 4 dager igjen..men fortsatt ingen baby....har hatt sex,gått tur,spist sterk mat osv...men neeeejda,baby`en vil ikke ut enda nei! er spent på timen til jordmor tirsdag..tror dere hun gjør noe med meg hvis jeg ikke føder til termin? Da jeg har fått bekreftet at jeg har en litt stor baby inni meg :- / jeg mener..den skal jo ut og da!...hmmm,vente vente.....Dette blir spennende dager fremover nå,håååper den kommer NÅ!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt stor baby = hvor stor ca.??? De sier jo at to uker før og etter termindato er vanlig, så ingenting gjøres vel før det så lenge alt står bra til med bebisen....(og mor selvsagt) Kanskje hun bestiller UL for å se om babyen er så stor at du bør settes i gang før??? Vi gjør vel det samme meg og du da i vårt forsøk på å få fart på sakene, he-he, er så lei nå..............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen sa på UL i uke 33 var det vel; at hvis jeg gikk til termin,så trodde han det kom en bany på rundt 4 kg..men det er jo forsåvidt normalt egentlig da..men det kan hende de følger ekstra med eller noe sånt..men jeg kjenner at bebisn er litt stor selv også..får det presser langt ned,men samtidig har jeg magen veldig høyt opp,og det presser skikkelig vondt i ribbena..har nesten gnagsår rundt ribbena..aau.. ...jaja, til syvende og sist er det vel bebisn selv som bestemmer når han ha tenkt seg ut...kan jo skje mye iløpet av dagene som kommer og da..så du må holde meg oppdatert du også på hvordan det går:)) men jeg tror sannelig jeg må tilkalle samboer på soverommet ikveld også gitt..bare for å være på den sikre siden..hehe...:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er manne tilkalt så og si hver kveld, men itte no futt... Bare til å stå på enda ;) Jeg fikk beskjed i uke 28 på UL at babyen kommer til å bli ca.4kg. Min egen jm tipper litt mindre (håpe håpe) Forrige baby var 3280gr. så kanskje jeg har tatt for mye møllers tran denne gangen, tihi!!!!!!!!!! Ikke noe gøy å vente de siste dagene, kommentarer som: HAR DU IKKE FÅTT ENDA??? ER DU LEI???? OSV. går meg på nervene nå ;) HEIA HEIA HEIA!!!!!!!!!! Du skal vel ikke føde i Bergen du da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet...er lei alle kommentarene jeg også..."er du hjemme enda" ,"er du lei", "nei så stor du er nå" osv..... de ser da vel at jeg er hjemme enda!! hmh, gidder nesten ikke gå ut blant mye folk de siste dagene nå,for jeg er så lei alle kommentarene.. Kjenner du noe tegn til noe fødsel du da? Prøvde sex i går kveld,men akk det fumka ikke ;- / Har en del kynnere og menssmerter,men ikke noe mer her nei! Skal ikke føde i Bergen, da jeg er ekte trønder..blir nok levanger sykehus på meg:) Har du barn fra før da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også trønder, og skal føde på Levanger. Hvor bor du? Jeg har 5 dager igjen til termin på lørdag. Begynner å bli litt utålmodig ja. Har også prøvd diverse råd, som å spise sterk mat. Er ute og går tur m hunden min hver dag, men d skjer ingen ting. Tenkte å prøve fotsoneterapi, har hørt at det virker på samme måte som modningsakupunktur, men har ikke rotet meg til å bestille time enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...