Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi venter nr. 2 i februar og lurer på hvilken bilstol vi skal kjøpe (brukte bag og nett til førstemann). Noen som har erfaringer med forskjellige merker/modeller/resultat fra tester?? Tips om både med og uten base mottas med takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde basson baby bilsete når martin var nyfødt. det er veldig fint for det er ikke så bratt. Har akta graco nå og det er ennå litt bratt for han (er 4,5 mnd nå)

Skrevet

Har maxi cosi. Kan brukes fra nyfødt (følger med et nyfødt-innlegg) og opp til 13 kg. Er kjempe fornøyd.

Skrevet

Vi er godt fornøyd med Acta Graco. Har hørt noen si at det er ukonfortabelt for små babyer, men jenta vår trives godt med det. Har en nyfødtpute i bunnen. Hun ser litt "knødd" ut der hun sitter, men klager ikke. Virker godt fornøyd med å kjøre bil!

Det jeg er så godt fornøyd med, er at setet har en indikator som forteller om setet er festet i rett vinkel (for å være mest mulig trygt under en kollisjon).

P.S. Har jo aldri prøvd andre seter, så det kan jo være noen som er bedre...

Skrevet

Vi og naboen har recaro, er stor fornøyde. Når de var babyer sovnet de nesten bare de så stolen =)

Ble sterkt anbefalt der vi kjøpte.

Skrevet

Jeg hadde maxi-cosi til småen da han var liten og var veldig fornøyd.Fikk låne et acta graco-sete til vesla nå,men byttet det ut med maxi-cosi.Godt sete!

Skrevet

Har acta graco meget fornøyd =0) samme er tulla elsker å sitte i det har gjordt det fra dag 1.

Skrevet

Har MaxiCosi Cabrio og er godt fornøyd. :-)

Skrevet

Vi kjøpte Besafe IziSleep etter at vi ringte å klaget til IF-forsikring og var misfornøyde med setet vi fikk fra de (også et Besafe-sete)

Og vi er suuuper fornøyde, han sitter godt, stødig og ikke for bøyd i ryggen. Og det at man kan ta det helt ned er også veldig greit når han har sovnet i bilen!

(har også kommet best ut i test av sikkerhet)

Skrevet

Vi har maxi cosi, og er veldig fornøyd med den.

Skrevet

Du burde forresten lese her inne på "utstyrsguiden" og testing av bilseter...flere av setene i testen ble jo slengt ut av bilsetet og endel av de andre ble påkjenningene på hode, hals og nakke målt til å være skadelig høye.

Greit å få med seg...

Skrevet

Har maxi cosi cabrio, og er fornøyd med det :-)

Skrevet

Vi har acta graco med base. Veldig fornøyd med den, særlig basen! Så uansett merke-mitt beste tips er å få tak i en med base. Slipper utrolig mye stress da. Når det gjelder tester, kan du se på forbrukerportalen.no. Der har de testet bilstoler, og britax og maxi cosi kom best ut. Acta graco var ikke med på testen så vidt jeg husker.

Et annet tips hvis du vil spare litt peng er å kjøpe brukt på babyutstyrsbutikker. De tar inn stoler som er brukt til ett barn.

Skrevet

Vi har janè bilsete. generation pro. Jeg er fornøyd med det ihvertfall!

har brukt det fra nyfødt av, og bruker det fortsatt (han er snart ett år). 0-13 kilo. Kommer til å bruke det i mange måneder til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...