jajja og lillegutt Skrevet 20. oktober 2006 #1 Skrevet 20. oktober 2006 jeg skal på UL til mandag og gleder meg ( og gruer meg litt) som en gal..Da vil jeg være 16 fullgåtte uker.. Er dette egentlig litt for tidlig å ta den ordinære UL undersøkelsen..?? Ser noe skriver at det er best mellom uke 17-18.. Er det normalt å se kjønnet så tidlig?? Syntes det er rart at det er noe inni meg og klarer ikke helt å forestille meg at h*n er såpass ferdiglaget at en kan se kjønn og lignende.. Detter er rart dette her...
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2006 #2 Skrevet 20. oktober 2006 Litt tidlig kanskje, men da får du i så fall bare en ny time til ultralyd. Sykehuset jeg tok ultralyd på, sa at de ikke tok ultralyd før fullgåtte uke 18. Du bør jo sikkert uansett gå på den timen du har da. Du har sikkert gledet(gruet) deg såpass at det ville være kjedelig å utsette det en uke eller to til! Lykke til, går helt sikkert bra! Ring å spør dem om det er mulig å få tatt opp på video. En slik ordning hadde de der jeg var til ultralyd! Artig å ha!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå