Gå til innhold

Dere som vet når EL dagen var!


ønsker meg en baby ti! :-)

Anbefalte innlegg

Hvor mange dager etter EL fikk dere positiv graviditets test?

 

Og hvilke tester brukte dere?

 

Og hadde dere da tatt noen tester først som var negative?

 

Tok en QR test i dag tidlig som var negativ!

det er 11 dager etter EL!

Pleier å ha mest 12 dagers lutealfase, men noen ganger er den 14 dager!

 

Er det for tidlig til at det viser om en er gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia

 

Jeg måtte faktisk vente helt til to dager etter EL før jeg fikk positiv QR-test.

 

Testa masse før IKM, men NEI :(

Hehe...

Men kjente d på meg, så var ganske sikker inni meg likevel.

 

Hadde EL 1. okt, testa pos 17. okt:)

 

Testa neg dagen før IKM (14. okt)

Så ikke mist håpet enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann

(og takk for koselig gratulasjon på bli gravid, svarte deg der angående test forresten).

 

jeg fikk positiv EL-test på dag 19 og testet positivt med grav. test i går på selve IKM dag, dag 30. (merket heter Klart svar, så står det GRAVID?' med store bogstaver. kjøpt på VITA.

 

det var veldig veldig svake streker altså. testet igjen i dag morges siden det var langt utpå dagen i går, og streken er like svak, så er nok tidlig ja..trodde ikke det ville gi utslag så fort, faktisk. men vil jo si det er absolutt sjans for at du er gravid fortsatt da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var en slik "tålmodig" prøver og testet ikke før etter jobb på IKM-dagen, når TR ikke hadde kommet iløpet av dagen.

 

Det er nok litt tidlig for deg å teste. Det som er så kjipt med å teste for tidlig er at dersom testen er negativ vet man jo ikke om dette er sant eller ikke og er igrunn like langt...

Og så slipper man enda flere nedturer ved å teste før IKM, det er nedtur nok når TR kommer eller når man tester negativt over IKM...

Men jeg vet det er vanskelig å vente;)

 

Krysser fingrene for at du tester positivt snart da, uansett hvor lenge du klarer å vente;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også 12 dagers lutealfase, og testet positiv med vanlig cb på 12 dpo. Forrige gang jeg ble gravid, testet jeg postivt med digital cb på 11 dpo!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har og 12 dagers lutealfase, testet m billig tester fom 2 dager før ikm og testet negativ fram til dag 16 oxo da var det bare en svaaak strek om morgenen men sterkere på kvelden =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...