Gå til innhold

Hvor mange ultralyder er normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hør så mye forskjellig. Har vært på utlralyd en gang, i uke 19 som jeg er i nå. Alt stod bra til. Men når alt er bra denne gangen så er det ikke mer ultralyd i svangerskapet??

skulle gjerne sett nurket vårt "live" en gang til...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I mitt forrige svangerskap var jeg bare en gang, men nå har jeg vært to ganger allerede, men det er jo pga mulige komplikasjoner.

Skrevet

Det er nok bare en gang som er vanlig, dersom alt står bra til. Og det får man jo alltid håpe at det gjør :o)

Jeg var på ul i uke 18. De så da at morkaka stengte for utgangen til babyen; så jeg skal inn til ny sjekk 1 1/2 mnd før termin, for å sjekke om utgangen er fri eller ikke. Kunne gjerne vært uten den beskjeden, og ultralyden, for å si det sånn. For det kan ende med ks, og det har jeg ikke lyst til.

Skrevet

Jeg fikk tilbud om en ny ultralyd i uke 32, ble litt overrasket og spurte om det var noe galt. Han sa at det var det ikke, men at de praktiserte det sånn. Har ei venninne som skal ha termin ca.samtidig, hun fikk også tilbud om ny i uke 32 uten at noe var galt. Mulig det er noe de har begynt med nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...