Gå til innhold

plaget med ekstremt mye utflod jeg da...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere der y\ute som sliter med mye utflod...syntes det er skikkelig ubehagelig til tider...er ute og går noen ganger hvorpå jeg føler at jeg skulle begynt å blø..(akkurat som mensen)..det kommer skikkelig mye da...hmmmm...flere der som har det sånn???????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke merket noe mer egentlig, men jeg har hørt at det er vanlig å få mer enn man pleier å ha når man er gravid..

Skrevet

Jeg sliter med mye utflod. Har egentlig gjort det mer eller mindre hele svangerskapet. Blir litt lei. Hvor langt er du i svangerskapet? Jeg er heldigvis på slutten nå så det er vel ikke så mange ukene jeg må slite med det igjen. Tror det er hormonene som styrer det så jeg vet ikke om det er noe man kan gjøre med det. Bare sørge for god hygiene og være sikker på at det ikke er urinveisinnfeksjon eller sopp.

Skrevet

Jeg hadde masse utflod de første månedene, så var det ganske normalt på midten, og nå mot slutten er det ekstremt mye (masse slimete gørr...). Spurte legen min, og hun sa det var helt normalt!

Skrevet

okey...det er godt å høre at det er flere som har dette problemet...syntes det har blitt verre nå da enn tidligere...er 28+4 dager nå da...hmm..jaja..jeg er flink til å ha en god hygiene altså..sover uten truse om natten også da jeg har hørt det er bra..takk for tipset..

Skrevet

Joda... høres meget kjent ut... bruka ørt og fjørti truseinnlegg om dagen... kjipe greier... men, men ... går over...

Skrevet

Jeg er også plaget med ekstremt mye utflod! Spesielt nå på slutten har det värt ille! Ganske frustrerende da jeg tror at forstervannet går hele tiden. Det var nemlig det som skjedde med mitt förste barn, og jeg gikk hele dagen för jeg kontaktet sykehuset fordi jeg trodde at det bare var utfloden. Men det var visst fostervannet som hadde begynt å lekke. Er veldig observant på det nå, som gjör at jeg kanskje blir litt stressa av det! Jag har nemlig bare 10 dager igjen til termindatum!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...