Gå til innhold

Æsj, nå ble jeg litt lei meg :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svigerfar var så stolt her om dagen- hadde funnet den gamle skinnposen som sambo hadde brukt da han var liten. Tok den i vaskemaskinen på ullprogram, men den ble ikke ren. Leverte den derfor på renseriet. De sa den kanskje var ødelagt, fordi den ville bli helt stiv etter vasken. Men de skulle prøve. Prata med de i dag igjen- og den var ødelagt :( Buhuuu :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære deg, man kan da ikke vaske en skinnpose i vaskemaskin!!!! Ullen tåler det, men ikke skinnet. Vet ikke folk sånt?

Skrevet

Æsj da, det var jo ikke noe gøy. Holdt på å gjøre det med den jeg har arva etter lillesøsteren til sambo men moren hans rakk akkurat å si det før jeg satt på vaskemaskinen, at den ikke skulle vaskes men renses.

Det var jo kjempe trist for deg da : (

Skrevet

Ja, kjipt ;/ Særlig siden den i utg.punktet ikke var min heller. Ja, svigermora mi hadde visstnok tenkt til å si det til meg, men gjorde det ikke likevel.

Trodde det skulle gå bra, siden jeg gjorde det samme med lammeskinnet og den ble som ny... Men de hadde visst litt annet materiale før som ikke skulle vaskes...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...