MorT-3gutter Skrevet 20. oktober 2006 #1 Skrevet 20. oktober 2006 og nicket må endres da det blir en gutt til. Fikk ikke tatt skikkelig målinger pga dårlig skjerm så jeg må tilbake om 3 uker. Men, hun sa at alt så bra ut, det var bare at de ikke fikk helt nøyaktige mål som gjør at jeg må tilbake.
Gjest Skrevet 20. oktober 2006 #2 Skrevet 20. oktober 2006 Gratulerer med ny gutt. Det blir vel koselig? Håper du ikke ble skuffet over at det ikke var jente denne gang? 8 gutter igjen - så har du et helt fotballlag:)
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2006 #3 Skrevet 20. oktober 2006 Kjenner en som måtte tilbake igjen fordi det var for tidlig å måle lengde på svangerskapet. Må ha gått minst 17 uker tror jeg. Noen sier at de ikke tar ultralyd før fullgåtte 18 uker.
en liten i magen Skrevet 20. oktober 2006 #4 Skrevet 20. oktober 2006 Gratulere så mye, stas med en liten prins da!!!
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 20. oktober 2006 #5 Skrevet 20. oktober 2006 gratulerer! har også vært på Ul i dag :-) trolig ei lita jente men ikke sikkert. Bare mistanke :-)
MorT-3gutter Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 20. oktober 2006 Blir snart 7mannslag, da mannen min har en gutt fra før også, så nå må jeg dele hus med 5 mannebein!!!!!!! Ikke skuffet nei, var veldig forberedt på gutt da jeg har akkurat samme magen som med de andre.
MorT-3gutter Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg er 17+3 så de fikk tatt målene av hodet, lårbein osv. Men de fikk ikke sett ordentlig på hjerte og inne i hodet. Så derfor må jeg tilbake om 3 uker! Håper ¨på bedre skjerm da!
MorT-3gutter Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 20. oktober 2006 Grattis til deg også. Det var absolutt ingen tvil til oss nei. Her er "pilten" sa jordmora (?) og jeg holdt på å le meg ihjel. Det var også en måte og si det på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå