Gå til innhold

Vært på ultralyd

Anbefalte innlegg

Skrevet

og nicket må endres da det blir en gutt til.

Fikk ikke tatt skikkelig målinger pga dårlig skjerm så jeg må tilbake om 3 uker. Men, hun sa at alt så bra ut, det var bare at de ikke fikk helt nøyaktige mål som gjør at jeg må tilbake.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med ny gutt. Det blir vel koselig? Håper du ikke ble skuffet over at det ikke var jente denne gang?

8 gutter igjen - så har du et helt fotballlag:)

Skrevet

Kjenner en som måtte tilbake igjen fordi det var for tidlig å måle lengde på svangerskapet. Må ha gått minst 17 uker tror jeg. Noen sier at de ikke tar ultralyd før fullgåtte 18 uker.

Skrevet

Gratulere så mye, stas med en liten prins da!!!

Skrevet

gratulerer!

har også vært på Ul i dag :-) trolig ei lita jente men ikke sikkert. Bare mistanke :-)

Skrevet

Blir snart 7mannslag, da mannen min har en gutt fra før også, så nå må jeg dele hus med 5 mannebein!!!!!!!

Ikke skuffet nei, var veldig forberedt på gutt da jeg har akkurat samme magen som med de andre.

Skrevet

Jeg er 17+3 så de fikk tatt målene av hodet, lårbein osv. Men de fikk ikke sett ordentlig på hjerte og inne i hodet. Så derfor må jeg tilbake om 3 uker! Håper ¨på bedre skjerm da!

Skrevet

Grattis til deg også. Det var absolutt ingen tvil til oss nei.

Her er "pilten" sa jordmora (?) og jeg holdt på å le meg ihjel. Det var også en måte og si det på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...