Gå til innhold

Dere med baby under 6 mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge lar dere de sitte i strekk i bilstol? Ærlig nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lengste til nå er 3 timer, han er 5,5 mnd. Han sov hele veien da.

Skrevet

Det lengste hun har sittet i bilstol var 2 timer i strekk da hun var fem mnd. Satt bom fast i rushet når vi skulle hente pappan på jobb og halvsøsken i barnehage og skole. Hadde dårlig samvittighet, men hun led visst ikke.

Men vanligvis sitter hun ikke mer enn 50 min maks.

Skrevet

Det lengste var når vi kjørte på biltur. da satt han vel rundt 1 time i stolen. Bilturen tok 4,5 timer.

Skrevet

En snau time. 2 mnd.

Skrevet

Vi skal kjøre i 2 timer i dag. Lurer litt på hvor mange stopp vi skal ta... Spurte helsesøstra, og hun mente at vi kunne kjøre i 2 timer hvis babyen sov. Hun mente det var unødvendig å vekke henne.

Til nå er den lengste turen 20 min.

Skrevet

Celine er 5,5 mnd og det lengste hun har sittet i bilstol har vært 1,5 time.

Skrevet

Har kjørt 50mil med min datter,4mnd da stoppet jo så klart flere ganger da å hadde henne oppe..Gikk så flott så,hun gråt ikke en gang på hele turen...

Skrevet

Da Lukas var 3 uker satt han i den i 2 timer!

Skrevet

min familie bor laaang unna oss,30mil,så vi kjøpte sete hvor han ligger helt flatt.han kan ligge i det fram til ti kilo og når vi setter det opp som vanlig sete er det 13kilo.blir festet fast som alle andre bilstoler.for oss har det vært kjempe kjekt,har kjørt di 30 mila 6ganger sia han ble født+returen og han er nå 4.5mnd.

Skrevet

snart 3 mnd å to tima

Skrevet

Hei. Vi bor 90km fra sykehuset, så min gutt satt en god time i bilen da han var 5 dager. Sov hele tiden. Etter det har vi kjørt dit og tilsvarende turer på en god time flere ganger uten problem. Han er nå 2,5 mnd. Sover som regel, men ikke alltid.

Skrevet

2 timer..Hun fikk pupp før i startet, og sov hele turen... i dag, faktisk. Hun er noe over 2 mnd. Var et særtilfelle, er ikke ofte hun sitter lenger enn en times tid.

Skrevet

3 timer da han var 6uker.. sov heletiden.

jeg og sambo skulle vise fram tassen vår.. han sov da vi dro bare tok på han jakke,lue og pledd plaserte han i bilstolen.. sov i stolen da vi var der og kjørte hjem og tok av han klær og inn i senga.. gløtta ikke på et øyelokk engang..

men det har bare skjedd den ene gangen..

pleier max å være 1-2timer hvis han sover da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...