Gå til innhold

Cielo tobarnsmamma!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kopierte svaret til deg, tilfelle du ikke så det:)

Sv: Har dere kommet over svangerskapet, og er klar for å gå gravid en gang til da? NYTT 11:03 20.10.2006

Hei hei cielo:)

Så koselig å se deg her da! Du er vel travelt opptatt med de to små tenker jeg... Er ikke like mye som jeg var på BIM, (heldigvis for snuppa) men blir jo litt da..

Går du fremdeles til osteopat? Får du hjelp? Hvordan er hverdagen med bekkenet?

vet du hva? Bekkenet mitt ble nesten bra på sykehuset, tok det litt forsiktig første uken hjemme, men har gått tur nesten hver dag etter at vi kom hjem fra sykehuset. Vi gikk hjem fra sykehuset også, hihi...

Nå er bekkenet helt bra igjen, ks-arret er på bedringens vei (fikk lett infeksjon, antibiotika osv), og ryggen har virkelig godt av å bli rett og rank igjen, og føttene mine ELSKER at jeg ikke veier så mye, hehe...

Her om dagen traff jeg ei venninne som fortalte meg at det var så godt å se meg nå, at jeg begynte å ligne på meg selv igjen (og da mente hun ikke fysisk), så tror nok svangerskapet var ganske tungt for meg. Men alt er helt SUPERT nå, så selv om jeg elsket sparkene osv konkluderer jeg med at jeg liker bedre å ha henne på utsiden... Så godt å se at det ikke bare er jeg som ikke klarer to tette:)

Går du fremdeles til osteopat? Får du hjelp? Hvordan er hverdagen med bekkenet?

Endelig mamma- Prinsesse 19/9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...