fikk prins 11.01.07 Skrevet 20. oktober 2006 #1 Skrevet 20. oktober 2006 Ønsker med dette å ønske alle sammen en riktig god helg....hihi..skal på konsert med alejandro,kurt,espen og askil imorgen i oslo spektrum...gleder meg enormt....Babisen i magen sparker som bare det...større bevegelser..jeg koser meg såååå masse med graviditeten nå...håper flere har det sånn...for dere som føder når som heldt ønsker jeg dere masse lykke til.....=) Koselig når nye verdensborgere blir satt til verden=) Klemmer til alle=)..... Hehe...gladdag i dag....=)
lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 20. oktober 2006 #3 Skrevet 20. oktober 2006 Tusen takk! God helg til deg også Kos deg på konsert.
fikk prins 11.01.07 Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 20. oktober 2006 takker for det...=)klemmer.....=)
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2006 #5 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg ser frem til helgen nå som jeg har vært sykemeldt en stund jeg da...for da er hele familien samlet igjen...koselig i høstmørket....tenner noen stearinlys og koser oss med en kopp kakao nå...det er knallgodt.... GOD HELG TIL ALLE....
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2006 #6 Skrevet 20. oktober 2006 dytter litt vi da...god helg........
tutsi 77 Skrevet 20. oktober 2006 #7 Skrevet 20. oktober 2006 God helg til alle..her føles det jo egentlig som helg hele tiden..men forkjell nå at mann også er hjemme..mye koseligere det. Her regner det som bare det, men da er det ekstra stas å være hjemme og kose seg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå