Kjerringhelvetet <3 Skrevet 20. oktober 2006 #1 Skrevet 20. oktober 2006 Vesla mi på snart 9 uker svetter så utrolig på overkroppen, særlig øverst på ryggen og i hodet/nakken. Bare hun legger hodet sitt mot noe en stund, er hun helt våt i håret etterpå. Hun har på seg bomullsbody, sokker og en kosebukse når vi er inne på dagtid. Om natten har hun på seg pysj og ligger i vår seng under egen dyne. Innetemperaturen vår er helt normal. Små barn kan vel svette uten å være overopphetet?
Traveltobarnsmor! Skrevet 20. oktober 2006 #2 Skrevet 20. oktober 2006 Jepp. min gutt er 7 mnd no og han har svettet mye i flere mnd. Av og til er det en våt ring rundt han om morgenen.
Murmeline Skrevet 20. oktober 2006 #3 Skrevet 20. oktober 2006 Dette lurer jeg på også!! Snuppa trenger faktisk morgenbadet, er klissete av mm i ansiktet og svett på ryggen, hihi..
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 20. oktober 2006 #4 Skrevet 20. oktober 2006 Har du prøvd med ull da hun skal sove? Det hjalp her,Luke er en "varm" baby,men etter at jeg bruker ull på han da han skal sove er tempraturen helt passe:O)
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 20. oktober 2006 Hun ligger på lammeskinn i senga si. Har faktisk fått henne til å sove der akkurat nå! (Hurra!) Skal prøve å legge merke til om hun blir like svett av det. Ellers tenkte jeg faktisk å kjøpe en ullpysj og flere ullbodyer nå til vinteren uansett. Takk for tipset.
Blomman Skrevet 20. oktober 2006 #6 Skrevet 20. oktober 2006 Lillegutten min og svetter mye på overkroppen med bomull - med ull gårdet bedre - brukte nøstebarn sin ullfrotte pysj da han var nyfødt og fram til sommeren - og det skal vi kjøpe igjen ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå