Gå til innhold

Unnskyld meg, men

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan ser en hemoride ut? Farge ? Har hatt en rift imellom skjeden og anus, og nå er den borte. Nå kjennes det ut som en skorpe eller noe. Det er liksom en hvit klump som er på str med en halv ert. Er dette bare en skorpe, eller kan det vaær hemoride?

Beklager detaljene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min hemoride - var stor da, men den var storsett sammefare som resten bak der, ble lit mer kballrød mer mot blå noen dager da den verket som mest, men ellers er den rød. har en hud tapp på en måte der nå-i anusåpnoingen og den er rød. men kanskje hvis det har kommet en skorpe på at den er litt hvit pga det, skorper kan jo bli litt hvite hvis de får vann å sånt på seg.

ushj, her ble det mange detaljer tilbake. unnskyld det altså..

Skrevet

det du beskriver høres mer ut som en kjønnsvorte

Skrevet

Oki:) He he... Ganske morsom utveksling dette!! Da er det nok ikke en hemoride... Er sikkert bare en skorpe etter den riften. Springer ganske mye på do, så har titt og ofte rifter der! Takk for svar!

HI

Skrevet

tror ikke det er det, for den har kommet så plutselig. Har hatt kjønnsvorter, og de har vært hudfarget hos meg! Tror det er en skorpe, er liksom litt ru når jeg kjenner på den. Takk for svar!

Skrevet

Åkkei, dette er en tråd hvor til og med jeg (anonymknapphateren) skal innrømme at jeg ser verdien av å kunne "gjemme" nicket sitt innimellom...

Skrevet

Hehe... :) Ja, ikke sant! Her er anonym helt greit likssom...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...