Flyme Skrevet 20. oktober 2006 #1 Skrevet 20. oktober 2006 Noen som har erfaring? Synes hjulene ser litt små ut, så jeg lurer på om jeg vil komme til å kjøre meg fast i snøen med dem.....? Bor i nordnorge, så her kan det bli masse snø..
Mrs. Bouquet Skrevet 20. oktober 2006 #2 Skrevet 20. oktober 2006 Det sies at det ment som en byvogn, der man triller på asfalt og inne på kjøpesenter. Tror ikke den er så god på snø nei. Er mine inntrykk etter heftige diskusjoner her inne. Men har aldri prøvd vognen selv.
mammantil2+1 Skrevet 20. oktober 2006 #3 Skrevet 20. oktober 2006 Enig med "Gutsbestebarn". Tror dette er en byvogn/kjøpesenter vogn. Har du en Babyshop i nærheten? Jeg tror de låner ut disse vognen så en kan prøvekjøre de. Jeg har aldri prøvd vognen selv, så jeg vet ikke hvordan den er å kjøre
Flyme Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 20. oktober 2006 har bare en butikk som heter "småtroll" her i gokk. Det sverger naturlig nok til KUN et merke. I tillegg har de flere saker gående med Forbrukerrådet ang reklamasjoner. Tenkte å bestille på nettet, jeg..
mammantil2+1 Skrevet 20. oktober 2006 #5 Skrevet 20. oktober 2006 Det høres ut som en god idé:-) Det ligger ikke noen forbruker tester på nettet hvor Stokke vognen er med da? Uansett, lykke til med vognvalg, det er en jungel der ute:-)
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2006 #6 Skrevet 20. oktober 2006 Hei. jeg har fått denne vognen av svigers... Den er nok ikke noe særlig i mye snø eller i veldig ulendt terreng, men ellers virker den stabil og god. Har jo ikke fått prøvd den enda, men...
MrsDior & baby-Dior Skrevet 20. oktober 2006 #7 Skrevet 20. oktober 2006 var og så på den idag. spurte hun i butikken om hvordan den var på sne og slaps føre. HÅPLØS sa hun.. vi kjøper emmaljunga city jet, men vurderte stokke-vogna også,,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå