Gå til innhold

Hadde første legetime idag :)


Phobia

Anbefalte innlegg

Gikk tidlig for å få henvisning til tidlig ul.

Fikk helsekort, pratet litt og tok blodprøvene.

Koselig legetime i grunnen. Fikk også et par "gode råd"..he.he

Gå til jobben hver dag (1/2 time) og spis lite og sunt når du blir kvalm......he.he

Han syns vel jeg hadde litt og gå på da....

Jeg har i følge meg selv ca 6 kg for mye nå og det har blitt mye sofa de siste ukene pga kvalme og uopplagthet. Men Doctor`s order må følges ikke sant ? Så jeg føler det var et spark bak til å virkelig tenke på vekta :)

 

Vi inngikk en slags avtale om at jeg ikke skulle gå opp mer enn 10-15 kg totalt !

Så får vi se da..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk du henvisning til tidlig ul? Hvorfor skal du ha det?*nysjerrig*

Jeg har også lyst på det,for å se om alt er i orden liksom;o)

Tok legen gu på første kontroll eller er ikke det vanlig?

Jeg vet ikke helt når jeg skal ta turen til legen enda,hvor langt er du kommet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så koselig da....

 

panama: jeg var på første legetime når jeg var 7 uker...jeg tok gu og alt annet...bare ikke blodprøver...det tok jeg på sykehus...du kan jo ringe legen din nå...det er lurt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,har tenkt tanken..Men trodde det kanskje var litt tidlig jeg..Er bare 5 uker på vei;o)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 8+0 idag :)

Tok ingen gu - jeg ba ikke om det heller akkurat. Vet ikke om det er vanlig med gu.

Jeg ville ha tidlig ul pga av at jeg mistet i MA sist gang. Det var nå i sommer og jeg var akkurat begynt på uke 10 da jeg bare "for gøy" gikk til privat ul og de fant et dødt foster..

Så det er bare for å være sikker liksom :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei M@mi!!

Så koselig å se deg igjen her inne :0) Trodde du hadde slutta å bimme jeg, har ikke sett deg på lenge.

Så du skal ha tidlig UL? Det skal jeg også. jeg går på faste medisiner og har en funksjonshemmet gutt så jeg ligger under betegnelsen "risikosvangerskap". Jeg var hos legen mandag i denne uka. Han sendte inn henvisning til ul og jeg fikk ny time til han 31.10. For som 7+3 (i dag) er det egentlig litt tidlig med kontroll. Det visste jeg jo, men jeg dro til ham nettopp pga henvisning til UL. Gleder meg å se knøttet der inne!

Det eneste jeg bekymrer meg om nå *med latter i stemmen*, er når jeg skal ha fri fra jobben flere ganger i mnd pga legebesøk. hva skal jeg ti på jobben? Har ikke lyst til å si det før jeg må. Altså, før det vises. Hva gjør du?

Angående kilo, så må nok jeg også passe vekta og trimme mer. Jeg la på meg 20 og 25 kg de forrige to. Ble 90kg til termin med begge. Og det er mye! Nå er jeg 75kg og det er kun 15kg til 90! he he he...Jeg trøster meg med at når jeg er ferdig med denne får jeg finne en plastisk kirurg og pynte litt på kroppen. Har hørt om dem som har gjort det, og jeg elsker ikke treningsstudioer og jogging akkurat..hehe..

Hordan er formen din ellers da M@mi? Min er fin den. Ingen ubehagelige symptomer, bortsett fra at jeg er trett på ettermiddagene. Sofaen er min beste venn, bortsett fra Bim da he he. koselig å se deg igjen her inne altså. Nå må du ta deg litt tid her igjen da!

 

Klem

 

(7+3)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er jeg Lone

Har altså ropt på deg flere kvelder denne uka bare for å si det...:)

Hvis du scroller langt nok tilbake så ser du det !

Prøver å få bimmet litt hver kveld enda.

Formen begynner absolutt å bedre seg og jeg har for alvor begynt å "stresse" litt med vekta...Åh, alltid er det noe. Er det ikke det ene så er det vekta.....

Jeg la på meg 22 kg sist og har ingen planer om det nå. Veide meg nå idag og fant ut til min store skrekk at jeg løy 7 kg på vekta til legen igår !!!!!!!!!!!!!!!!! Hjelp - hva nå ???

Dessuten trodde jeg ikke jeg hadde lagt på meg til nå noe særlig, men oj,oj,oj.....

Så idag blir det ingenting nam-nam, bare salat på meg. Og jeg MÅ begynne å trene snart. Var veldig flink før, men har nå ikke trent siden jeg ble gravid i før da jeg senere mistet...

 

Men er jo bare 8+1 idag så det er fremdeles håp om å gå ned noen kilo hvis jeg begynnher NÅ :)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

Har ikke sett at du har ropt på meg jeg*sukk*

Så artig å følge med noen en kjenner fra Bligravid vettu. Jeg er 7+4 og synes det begynner å vises nå. Blitt mer rund rundt livet og ansiktet ser gravid ut! Kan ikke holde dette hemmelig mye lenger. Da tror de jeg eter bløtkake til frokost.

Vi må bimmes litt senere. Jeg skal i 90årsdag nå. må prøve å finne noe å ha på meg og det tar tid!!

 

Snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...