Gå til innhold

Marianne-mor!


☆Pacific sunset☆

Anbefalte innlegg

Du nevnte i innlegget under her at det ikke er bra å gå med sea band hele tiden - jeg går med mine fra ca kl. 10 til ca kl 21 hver dag - vet du om det er skadelig?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei ja. Jeg visste ikke dette, men det er kjæresten min som sier jeg ikke får lov å bruke de for lenge. Han er naprapat og har rimelig god peiling på dette.. Er du kvalm konstant hele dagen, eller er det perioder du vet at det avtar litt? Det han sier til meg er at jeg for eks skal ta de av før jeg spiser, fordi for meg hjelper mat på kvalmen. Så tar jeg de på en time eller to etterpå. Så ca 4-5 t hver dag har jeg de nok på., og ikke på natten. Saken er at når det presser såpass på (de er jo veldig stramme) , blir det jo ømt. Ømt = betent, noe som igjen kan føre til skade på vevet inni i håndleddet. Så jeg ville prøvd å ta meg noen pauser i løpet av dagen om jeg var deg. Nå vet jeg ikke om du synes det er ømt - men det synes hvertfall jeg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de er jo litt stramme - er ganske tynn rundt håndleddet men kjenner at det er godt å ta de av litt...

Er livredd for å bli dårlig og kvalm igjen så jeg tar de kun av når jeg vet at jeg kan slappe av og det ikke er så farlig å bli kvalm...

Men det står ingen advarsel på pakken annet enn at man skal ta de av ved betennelse....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...