Gå til innhold

er det flere som ikke kjenner noe når man ruger??

Anbefalte innlegg

Jeg har kjent stikninger, men ikke noe utenom det. Er i dag på rugedag 8 om jeg ikke tar feil. Bruker crinone, men merker ingenting av den nå. Merka veldig mye sist da jeg fikk ømme pupper og hodepine, men nå NADA...

Har veldig store forhåpninger til dette forsøket, jeg vet ikke hvorfor. Har hele veien sittet med en god følelse, men burde jeg ikke kjenne noe da?

Alt man tenker på når man ruger altså, det er til å bli lagt inn av ;)

Fortsetter under...

Kjære Gøril :)

Jeg har en veldig god følelse for deg dette forsøket...

og det må jeg vel kunne si uten å bli forvekslet med de som spår inne på bli gravid...hehe..

Men det jeg ville si til deg var de enkle ordene legen min sa til meg når vi snakket om svangerskap og symptomer.Ingen symptomer er ofte de beste symptomer-fordi de er ikke innbilte ! Måtte de kommende dager gå fort Gøril slik at du snart får vite...

Mange gode tanker fra meg til deg :)

Jeg er da ikke prøver eller tilhørende på ass bef, men sniker rundt her fordet.. Jeg trodde aldri i verden at jeg var gravid - jeg hadde absolutt ingen symptomer! Men vesla var visst der fordet hun, helt lydløs og knirkefri ;)

Hei Gøril

Vi er helt likt vi da, er også på rugedag 8 i dag. Dette er spennende at jeg nesten ikke holder det ut. Ønsker så inderlig at det denne gangen skal gå bra.

Jeg går på dobbel dose crinone og albyl E og fragmin sprøyter ( blodfortynnende) Dette pga mine 3 aborter. Er derfor litt usikker på om dette kan gi noen symptomer.

Synes ikke jeg kjenner noen ting. Kjenner etter, men kjenner ikke noe. Har hatt litt menssmerter i starten, men nå vet jeg jammen ikke.

Det vel stukket noen få ganger også. Men er kanskje det er normalt. Hmmmm vanskelig dette.

Som du skriver, man tenker på alt når man ruger. Blir snart gal av dette....

Dette er det 10 forsøket, så jeg har god trening i dette kan man si. Synes det bare blir værre å værre også. Har heldigvis en vakker liten jente som kom på 5 forsøk, så de 5 resterende har vært søskenforsøk. Så vi har jo sett at det kan gå - derfor vil vi ikke gi oss.....

Kanskje det går denne gangen, la oss håper det.

Lykke til videre-

Hei! Ang dobbel dose crinone, jeg går også på det, men var liksom ikke sikker på om det var noe av særlig verdi eller ikke, følte nærmest at det var noe legen slang ut av seg etter han hadde satt inn egga igjen, og mente at jeg hadde jo "alt å vinne, ingenting å tape..." Hadde legen din en bedre begrunnelse?

Hei! Er akkurat likt som deg i prosessen. Og har det akkurat likt også. Ingen ømme pupper, ikke noe annet enn sterke menssmerter. Men det er vel strengt tatt ikke noe godt tegn.. Psykisk har jeg det vel også helt likt deg... Får håpe det blir bra på tirsdag...

Lykke til.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...