Gå til innhold

ENDELIG en sterk strek også! (patetisk? neeeida, hehe...)


Gjest

Anbefalte innlegg

I alle mine fire svangerskap (1 SA) har jeg testet svakt positivt og kun det, noen ganger så svakt at det nesten ikke har vært mulig å se teststreken engang, noe jeg faktisk er litt snurt over, alle andre skriver jo om så klare fine blå kryss eller røde streker, men jeg? Neei, svakt lyseblå eller rosa og knapt det. Denne gangen også. Kunne bare med godvilje skimte krysset på CBen og selv om jeg var sikker i min sak var ikke min mann fornøyd, så jeg bestilte en 3 pakning med billig tester. Tok to stykker, en svak og en litt sterkere, men fortsatt svak. Så nå har jeg spart, virkelig spart! Er i følge tidelig UL 6+4 i dag (og meg selv 7+0) og brukte den siste testen for moro skyld og endelig fikk også jeg oppleve hvordan en sterk strek ser ut, hehe... Til og med dobbelt så sterk som kontrollstreken var den, skikkelig feit og mørkerød ;-) Hmmm, noe sier meg at jeg har for mye tid... *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også bare fått svake streker så langt. Nå er jeg 5+3 og tenkte å teste igjen etterhvert bare for å se den sterke streken. Hvis du er patetisk er jeg det også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må le...

Har tenkt tanken jeg også,om jeg skal teste igjen bare for å få den sterke streken :)))

Men, jeg har brukt så mye penger på tester at jeg tror nok ikke jeg orker d...

Hehe...

Har liggende testen jeg tok enda, MÅ sjekke innimellom 0:) Huff, skal kaste den tror jeg, er jo ikke akkurat hygienisk der den ligger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo det som er gøy! ;-) Nå VET jeg jo at jeg er gravid da, hehe... Tror ikke digitalvarianten fantes når jeg skule ha førstemann heller, ikke nr 2 heller (?). De er 2 og 4 år nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...