Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kjøper dere dem og hva er prisen?

Bor i bergen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet om mange som bestiller de fra www.rei.com. Kommer under 200,- for paret og da slipper en toll. Sluttsummen tror jeg blir litt over 300, da inkl porto. I butikken hjemme koster de 699,- for voksne sine og 499,- for barn. Ihvertfall de jeg har sett (falkanger). Du kan søke på crocs sine sider så får du opp forhandler-liste hvis du ikke bestiller over nett. Men som sagt, det er penger å spare, men kan være lurt å prøve de i butikken først slik at du får rett størrelse.

Skrevet

www.rei.com, www.taylorshoes.com eller www.ebay.com

Jeg har kjøpt på ebay og det har kommet under 200 kr hver gang, så slipper fortolling, moms og sånn :-)

Skrevet

Jeg tror sportsbutikken på Sletten senter hadde 20% på de i helgen.... De hadde hvertfall noen rosa i barnestr. Ordinært koster barneskoene 500 tror jeg...

Min gutt har de i 25 (tror det er minste str..) Han bruke 26 i støvler og cherrox.

Skrevet

Lillegutt har forresten 8/9 og bruker 24/25 til vanlig og de er en del for store til han... Tror 6/7 er perfekte, så et par til er på vei ;-)

Skrevet

Jeg kjøpte på Plateau i sentrum. Betalte 399 for mine og 299 for tulla sine, mener jeg...

Skrevet

G sport i Sartorparken har dem koster 499 i barnestørrelse.

Skrevet

da har jeg bestilt meg crocs på den siden dere nevnte. kjøpte til meg og gullet. så nå håååper jeg vi har fått riktig størrelse. ble nesten 600 for begge parnene. takk for tips :)

Skrevet

Liten rettelse vedr Rei.com : har akkurat bestilt derfra og de koster 29,95 US Dollar + 19,00 for porto til Norge, dvs 48,95 = NOK 328,-

Derfor slipper man IKKE toll og mva - må betale for tollbehandling (tror det var 148,-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...