Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2006 #1 Skrevet 20. oktober 2006 har en på 13 mån som alltid får flaske med melk i sengen ved leggetid..blir helt hysteris hvis vi det går for lang tid før hon får flasken, det er snakk om sekunder altså.... tenkte vi skulle prøve og få hon til og sovne uten flasken nå...men det går ikke så veldig bra for å si det sån.... åssen har dere fått det til?? setter pris på alt av forslag....tenker på de stakkars tennene....
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2006 #2 Skrevet 20. oktober 2006 gi melk rett før leggetid...til barnetv feks..så få dere overleve litt skriking i begynnelsen.. lykke til..
Ranveig R Skrevet 20. oktober 2006 #3 Skrevet 20. oktober 2006 Guten vår har ikkje fått flaske, men han pleide å få pupp på sengekanten når han skulle legge seg. Då tennene kom fram bestemte vi oss for at no måtte han pusse dei mellom puppen og senga. I begynnelsen hadde eg med tannbørsten inn på soverommet. Han fekk pupp på sengekanten, så pussa eg tennene hans og så la eg han. Då det gjekk greit begynte eg å gje han puppen i sofaen etter han hadde fått på seg nattøy. Så tannpuss, så la pappaen han. Det blei ein del sutring til å begynne med, men no går det heilt greitt.
Duracella Skrevet 20. oktober 2006 #5 Skrevet 20. oktober 2006 Letteste utveien er kanskje å blande den tynnere og tynnere over en ukes tid eller så, slik at det tilslutt er bare vann igjen? Så mister hun etterhvert interessen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå